bazarnews

کد خبر: ۱۸۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
موسسه اعتباری آرمان(تعاونی البرز ایرانیان) با ارسال نمابری از روال عادی روند پرداخت پول به سپرده گذاران این موسسه خبر داد.
بازار نیوز - پیرو درج خبری با عنوان "موسسه آرمان(تعاونی البرز ایرانیان) هم سپرده‌های مردم را بلوکه کرد" در تاریخ چهاردهم فروردین ماه جاری ، روابط عمومی این موسسه توضیحات زیر را منتشر کرده است:

"روند پرداخت پول به سپرده گذاران موسسه اعتباری آرمان متناسب با روال عادی جریان دارد.
متاسفانه انتشار برخی اخبار غیر واقعی در استان ایلام در سال گذشته منجر به مراجعه غیر متعارف سپرده گذاران و ایجاد نگرانی و نهایتا کمبود نقدینگی در شعب این موسسه شد که این موضوع با تلاش مدیران و مسئولان موسسه و همدلی و همراهی مشتریان ارجمند در حال رفع شدن نهایی است.

آنچه مسلم است به دلیل حجم تقاضا، تراکم و مراجعه مشتریان در پایان سال و کمبود نقدینگی، با همه تلاش های صورت گرفته بعضاً در پاسخگویی به مطالبات مردم مشکلاتی بوجود می آید.

موسسه اعتباری آرمان بر اساس تعهد و میثاق با مشتریان عزیز نسبت به اصول اخلاقی و قانونی کاملاً پایبند بوده و تمامی تلاش ما برای رفع هر گونه  نگرانی و ایجاد اعتماد در مشتریان ارجمند است.

بدیهی است این موسسه بر اساس پی گیری ها و مساعدت های سطوح عالی بانک مرکزی آمادگی خویش را برای انطباق کامل با سیاست های دولت اعلام داشته و در همه شرایط خود را پاسخگو تلقی می کند.

اینک نیز مرکز ارتباط با مشتریان موسسه و تمامی سطوح مدیران ستادی و شعب آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند هستند.

طبیعی است که روند پاسخگویی به مطالبات مشتریان نیازمند فضا و جوی آرام و مبتنی بر اعتماد متقابل است و رسانه ها نقش تاثیر گذار و مهمی را در این زمینه ایفا می کنند."
اقتصاد آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
دروغه محضه.پولای مردمو بردن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: