bazarnews

کد خبر: ۱۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
طنز انتخاباتی
دکتر پویا پوپول‌پور در نشست با اصحاب رسانه گفت به هر نفر ایرانی یک میلیون تومان یارانه می‌دهم
به گزارش خبرنگار بازار نیوز، دکتر پویا پوپول‌پور مدتی است که خود را به عنوان کاندید ریاست جمهوری کشور مطرح کرده است. وی این اواخر در ویدئویی که در حساب توئیتر خود قرار داده اعلام کرده می‌خواهد کاری کند که به مردم خوش بگذرد.بعد از اینکه این ویدئو بارها با هشتگ #دولت_خوشگذران در توئیتر، اینستاگرام و تلگرام دست به دست شد دکتر پوپول پور ترجیح داد همین نام را برای دولت خود برگزیند.

دکتر پوپول پور از حمایت تمام قد رئیس جمهور کوتاه قد ایران " اسمش رو نبر" سود می‌برد. "اسمش رو نبر" که این اواخر در کلاس‌های زبان انگلیسی شرکت کرده با انتشار ویدئویی در توئیتر به زبان انگلیسی به جهانیان اعلام کرد بالاخره می‌توانم انگلیسی صحبت کنم. البته در واکنش به این ویدئو بسیاری از کاربران کامنت گذاشتند: داداچ فیلترشکن از کجا میاری؟
دکتر پوپول‌پور و "اسمش رو نبر" امروز صبح در جلسه‌ای که با خبرنگاران داشتند از تعدادی از برنامه‌های ریاست جمهوری خود رونمایی کردند. 

این کاندید ریاست جمهوری جلسه را با یک جمله بسیار ساده شروع کرد: به هر نفر یک میلیون تومان یارانه می‌دهیم تا بروند و حالش راببرند.

 این صحبت کاندیدای ریاست جمهوری با تعجب خبرنگاران پاسخ داده شد. هنگامی که یکی از خبرنگاران از "اسمش رو نبر" پرسید از کجا می‌آری آخه؟ وی در ابتدا بیان کرد: I’m Sorry that my Farsi is not Fluent.

و سپس ادامه داد: می‌تونیم، می‌دیم. دولت پول دارد نمی‌خواهد خرج کند. رفته است طیاره بخرد که چه شود؟ اگر به فکر مردمید پول بدهید خودشان هواپیما بخرند. ما کاملا برنامه‌ریزی کردیم و کارشناسی شده است. با این طرح دیگر کسی نیاز نیست کار کند. همه تنها منتظر اس ام اس بانک بمانند و خرج کنند و خوش بگذرانند. دولت خوش‌گذران هدفی جر شادی مردم ندارد. فکر می‌کنید مردم دوست ندارند شادی کنند؟ 90 درصد مردم ایران در سیزده بدر می‌روند پارک‌ها که خوش‌بگذرانند آنوقت دولت می‌گوید خوش ‌نباشید.

اتفاق عجیب زمانی افتاد که در انتهای جلسه یکی از خبرنگاران با میکروفن خود به نزدیکی "اسمش رو نبر" رفت و پرسید: اون سدی که در دوران شما گم شد پیدا شد آخر؟ اسمش رو نبر که از این سوال بسیار برافروخته شد، میکروفن خبرنگار را گرفت و پرتاب کرد هوا و سپس با شوتی به سطل آشغال انداخت تا نشان دهد حضورش در تمرینات تیم ملی الکی نبوده و سپس گفت: برو پلی‌استیشنت را بازی کن بچه جون.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: