bazarnews

کد خبر: ۱۸۳۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
در حالی که برخی کارگران از تعطیلی کارخانه داروگر خبر دادند، مدیران مجموعه این خبر را تکذیب کردند!
به گزارش خبرنگار بازار نیوز، محصولات داروگر که برای بیشتر ایرانیان خاطره انگیز است، امروز به سوژه جدید رسانه های تبدیل شده است. 

شنیده ها حاکی از آن است که کارخانه  داروگر با قدمتی 90 ساله از اسفند ماه سال 95 تعطیل شده است و نزدیک به 1000 کارگر این کارخانه به مرخصی اجباری رفته اند و این کارخانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است!

طبق شنیده ها کارگران این کارخانه 8 ماه است که حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند و در همین راستا با پیگیری های خبرنگار بازار نیوز با 2 تن از کارگران این کارخانه ظاهرا این مجموعه از 19 اسفند سال 95 در سکوت خبری تعطیل شده است و هنوز از سوی مدیران این کارخانه فراخوانی برای شروع دوباره و بازگشت کارگران صادر نشده است.

در ادامه طی تماس تلفنی با مدیریت این مجموعه خواستار پاسخگویی مسئولین در خصوص تکذیب و تایید خبر تعطیلی این کارخانه شدیم که  پاسخ مشخصی در این خصوص دریافت نکردیم و بخش تدارکات خرید مواد این کارخانه با تاکید بر اینکه این کارخانه در حال فعالیت است و خبر تعطیلی کاملا خلاف واقع است گفت: این مجموعه در حال بروز کردن ابزار و مواد لازم برای شروع دوباره در سال جدید است و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می دهد.

با این تفاسیر و تکذیب خبر تعطیلی از سوی مدیریت و از همه مهمتر تایید خبر تعطیلی از سوی کارگر کارخانه، سایت خبری تحلیلی بازار نیوز قرار است با حضور در کارخانه و بازدید از این مجموعه صحت و سقم این اخبار را پیگیری کند.

پیش از این چند کارخانه دیگر با برند داخلی ارج و آزمایش هم در سال گذشته تعطیل شده بودند و همین مساله به نگرانی ها دامن زده است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میلاد عرفانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
سلام
بنده چند سالی رو تو داروگر کارمند بودم
از روزی که این کارخانه با قدمت . به بخش خصوصی و با یک صدم ارزش واقعی آن به آقای بیژن اسماعیلی فروخته شد کلید تعطیلی این کارخانه خورده شد
منتظر تعطیلی برند های دیگری مثل تولی پرس . روعن جهان . کام . و چند شرکت زیر مجموعه دارگر هم باشید که به همین حال و روز دچارند
متاسفانه زمانی رسانه ای میشوند که کار از کار گذشته و این برند ها چیزی برای از دست دادن ندارند.
dellavari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
سلام،اقا كدوم مدير داروگر تكذيب كرده،دزد هيچ وقت نميگه من دزدى كردم ،يه خورده بفهمين800 ميليارد بدهى داره،اينو ميتونين از كلانترى چيتگر كه هر روز با مامور براى توقيف اموال مياد داروگر ببرسين،يا از بانك ملت،يا از بانك سينا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
معلوم نیست این اقای بیژن اسماعیلی مدیر عامل داره چکار میکنه
رضا
|
Sweden
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
0
متاسفانه من هم این خبر رو شنیدم خیلی ناراحت شدم ،بنده خدا کارگران زحمتکش این کارخانه و زیر مجموعش، امیدوارم مسئولین یه فکری برای سرپا نگاه داشتن این کارخانه ها بکنند.
مهران دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
با سلام
من مشاور چاپ داروگر هستم،،،بعید میدونم تعطیل بشه،انشاءالله به امید خدا و یاری مسؤلین مشکلی پیش نمیاد،،،
پورشاسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
این برند تعطیل شدن یا نشدنش زیاد فرقی نداره چون به روز نیست احتمالا فرمول تولید محصولات قدیمی هستن توانایی رقابت با برندهای متوسط خارجی را هم نداره احتمال زیاد شبه صنعت خودروسازی نگه داشته شده که کارگرها بی کار نشن این کارخانجات یه جورایی ورشکسته هستن همون خودرو سازی هم کافیه دو مدل ماشین به درد بخور وارداتش ازاد بشه یا بخواد با یه شرکت خارجی رقابت کنه یک هفتهای کارش تمومه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: