bazarnews

کد خبر: ۱۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
عضو هیئت‌رئیسه اتاق ایران:
عضو هیات‌ رئیسه اتاق ایران گفت:مبادلات تجاری ایران و اتریش در سال های اخیر بخصوص در دولت تدبیر وامید افزایش یافته و بازرگانان دو طرف ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.
بازار نیوز - حسین پیرموذن روز دوشنبه در نشست مشترک فعالان اقتصادی اردبیل با هیات فرهنگی، اقتصادی اتریش افزود: تلاش بخش خصوصی ایران این است که با سرمایه گذاران اتریش روابط اقتصادی داشته و مراودات و مبادلات اقتصادی بیش از گذشته توسعه یابد.

وی اضافه کرد: دلیل این امر هم استقلال کشور اتریش نسبت به دیگر کشورهای اروپایی است که همواره مورد توجه سرمایه گذاران ایرانی بوده است.

پیرموذن از سفر هیات اقتصادی ایران به اتریش خبر دادو گفت : این سفر بمنظور توسعه روابط اقتصادی با کشور اتریش آبان ماه سال جاری انجام می گیرد.

رییس اتاق بازرگانی ،صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: اردبیل قابلت های گردشگری بسیاری دارد که در برخی از این قابلیت ها اشتراکات زیادی با اتریش دارد.

الکساندر ایگرر وابسته فرهنگی سفارت اتریش در تهران هم در این جلسه گفت : خوشحالیم که ارتباط خوبی بین دو طرف برقرارشده و رفته رفته هم این ارتباطات گسترش می یابد.

وی افزود: بین ایران و اتریش تفاهم نامه های خوبی در زمینه های مختلف به امضاء رسیده و موفقیت های خوبی در راستای این تفاهم نامه ها بدست آمده است.

ایگرر توسعه همکاری های فرهنگی بین دو طرف را ضروری خواند و گفت: علاوه براینکه خواهان توسعه اقتصادی بین 2 کشور هستیم بلکه به همکاری های فرهنگی بین 2طرف اهیمت زیادی قائل هستیم .

در این جلسه هریک از فعالان اقتصادی و فرهنگی ضمن تشریح قابلت های فرهنگی واقتصادی برتوسعه روابط اقتصادی وفرهنگی بین دو کشور تاکید کردند.

هیات اتریشی به دعوت اتاق اردبیل و با هدف آشنایی آنها با قابلیت های استان و بررسی زمینه همکاری های مشترک به این استان سفر کرده اند.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: