bazarnews

کد خبر: ۱۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
امروز نیز همانند دو روز گذشته نام‌نویسی دوازدهمین دور ه انتخابات ریاست جمهوری ایران بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت.
بازتاب سومین روز انتخابات ریاست‌جمهوری در رسانه‌های عربی
بازار نیوز - ارم نیوز با طرح این سوال درباره دلالیل احمدی‌نژاد برای نام‌نویسی در دوازدهمین دوره انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ایران گزارش خود را آغاز کرد و نوشت: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران می‌گوید که فشار مردم بر او برای شرکت در انتخابات باعث شد که وی در انتخابات شرکت کند.
 
ارم نیوز در ادامه نوشت: با نام نویسی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، چه در سطح مردمی  چه در سطح سیاسی اتفاق غیرمنتظره ای رخ داد.
 
این پایگاه خبری در ادامه به نشست خبری محمود احمدی نژاد پرداخت.
 
المدینه نیوز نوشت: با نام‌نویسی اصولگرایان رقابت انتخاباتی شدیدی میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بوجود آمد.
 
خبر 24 نوشت: در دو روز گذشته بیش از 200 نفر در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران شرکت کردند.
 
این سایت خبری در ادامه به سخنان علی اصغر احمدی، رئیس ستاد انتخابات کشورمان پرداخت.
 
الیوم سابع نوشت: بعد از نام‌نویسی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران در انتخابات ریاست جمهوری برخی از شهروندان فعال ایرانی به تمسخر وی در فضای مجازی پرداختند.
 
این روزنامه در ادامه نوشت: مشارکت حمدی نژاد در انتخابات بسیار عجیب بود زیرا رهبر معظم انقلاب به وی توصیه کرده بودکه در انتخابات شرکت نکند اما وی گفت که توصیه رهبر به معنای نهی نبود.
 
الشرق تایمز نوشت: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران با توصیه رهبری مخالفت کرد و در این دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مشارکت کرد.
 
الشرق تایمز در ادامه نوشت: نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری ایران دو روز پیش آغاز شد و به مدت 5 روز ادامه دارد و بعد از آن شورای نگهبان شرایط نامزدها را بررسی خواهد کرد.
 
البیان نوشت: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین و اصولگرای ایران برای حمایت از حمید بقایی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت  کرد.
 
البیان در ادامه نوشت: محمود احمدی‌نژاد پس از توصیه رهبر معظم انقلاب اعلام کرده بود که در انتخابات شرکت نخواهم کرد اما با آغاز نام‌نویسی در انتخابات مشارکت کرد و گفت: رهبر انقلاب به من توصیه کردند که در انتخابات شرکت نکنم و من نیز قبول کردم و به عهد خود پایبند هستم و نام‌نویسی من فقط به منظور حمایت از حمید بقایی است.
 
الاباء نوشت: نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران از دو روز پیش آغاز شد و به مدت 5 روز ادامه دارد  و بعد از آن شورای نگهبان شرایط نامزدها را بررسی خواهد کرد  نام های واجدین شرایط را اعلام می‌کند.
 
الاباء در ادامه به شرایط نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
 
روزنامه الرایه نوشت: محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین ایران با رهبر معظم انقلاب مخالفت کرد و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران مشارکت کرد.
 
این روزنامه در ادامه به اظهارات محمود احمدی نژاد، رئیس‌جمهور پیشین کشورمان پرداخت.
 
العربی الجدید نوشت: رهبر انقلاب فقط مرا نصیحت کرد و مرا نهی نکرد، سپس به موضوع نام نویسی محمود احمدی نژاد پرداخت.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: