bazarnews

کد خبر: ۱۸۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
طنز انتخاباتی
دکتر پوپول پور در بیانیه انتخاباتی که اخیرا منتشر کرده دلایل حضور خود در صحنه انتخابات را بیان کرده است
دکتر پوپول‌پور در آخرین بیانه انتخاباتی خود را به بازار نیوز داد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

ملت بزرگ ایران
طی 4 سال گذشته هر نوع سختی به شما وارد شده به طوری که از نگرانی با قرص خواب هم نمی‌توانم بخوابم. در جلسه‌ای که با روانشناسم داشتم گفت: باید رئیس جمهور شوی خوابت ببرد، شما نگران وضعیت مردم هستید. نگران مردمی هستید که شب‌ها گرسنه سر به بالین می‌گذارند. نگران حمام رفتن مسئولین هستید. 

ملت بزرگ ایران، من برای شما آمدم، برای رشد و توسعه آمدم، آمدم تا تمام خیابان‌ها را سنگفرش کنم، آب خزر را به خلیج فارس ببرم، کوه دماوند را بردارم تا تهرانی‌ها دریا را نظاره‌گر باشند. آمدم تا دیگر کار نکنید، بمانید خانه و منتظر سریال‌های مورد علاقه خود باشید و پول بگیرید، آمدم تا تولید را هزار برابر کنم، تورم را منفی کنم. آمدم تا دیگر به جای دستمال کاغذی از دلار استفاده کنید، آمدم تا نفت را به خانه‌ها لوله‌کشی کنم و لوله کشی آب را رانی پرتقال کنم. آمدم تا فساد را از بین ببرم، آمدم تا حمام را برای مسئولین اجباری کنم. آمدم تا خواننده‌های لس‌آنجلسی برایتان در حمام بخوانند، آمدم تا کرامت را به خانه‌هایتان برگردانم. کرامتی که دولت چهار سال زیر پا گذاشته بود را برگردانم. چه معنی دارد ایرانی کار کند؟ ایرانی باید بخورد و بخوابد و پول بگیرد.

مردم عزیز، آمده‌ام تا زندان‌ها را قهوه خانه کنم، قهوه خانه‌ها را استخر کنم و استخرها را رایگان کنم تا شما هر جمعه به آن بروید.

ملت ایران، من می‌توانم به پشتوانه رئیس جمهور سابق " اسمشو نبر" کشور را به دوران " خب امروز برنامه چیه؟" برگردانم.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
7
0
حسن روحانی خجالت خجالت وقت آنست که از مردم این مملکت عذر خواهی کنی ومملکت را رها کنی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: