bazarnews

کد خبر: ۱۹۰۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
بدنبال پخش شایعه تائید صلاحیت احمدی نژاد از سوی اعضای ستاد انتخابات وی ، انتشار خبری طی ساعات گذشته این شائبه را قوت بخشید.
بازار نیوز - بدنبال پخش شایعه تائید صلاحیت احمدی نژاد از سوی اعضای ستاد انتخابات وی ، انتشار خبری طی ساعات گذشته این شائبه را قوت بخشید.

گزارش«قانون» حاکی است؛ در حالی که تصور عمومی بر احتمال رد صلاحیت احمدی نژاد است، نشانه هایی قوی مبنی بر رد صلاحیت وی هنوز دیده نشده است. آخرین سخنان سخنگوی شورای نگهبان در چهارشنبه 30 فروردین، از احتمال تائید صلاحیت ها در جلسه امروز شورای نگهبان خبر می داد.

با این حال هنوز شورای نگهبان بطور رسمی اظهارنظری درباره پایان یا پایان نیافتن بررسی صلاحبت ها نداشته است. در همین حال امروز سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور خبر داد که بر اساس تصمیم کمیسیون بررسی تبلیغات انتخاباتی،مناظره های انتخابات ریاست جمهوری بصورت زنده پخش نخواهد شد.

وی تاکید کرد که «در این مصوبه موضوعاتی که نامزدها و نمایندگان آنها در برنامه‌های تولیدی، زنده و مستندهای تلویزیونی می‌توانند به آنها بپردازند و همچنین مواردی که از آنها منع شده اند به تفصیل مورد توجه قرار گرفته است.»

همچنین به گفته وی ریاست این کمیسیون با سید حسن قاضی زاده هاشمی است و نمایندگان تام الاختیار سایر دستگاهها در این کمیسیون عضویت دارند.

با این حساب می توان نتیجه گرفت که نظر دولت نیز به پخش نشدن زنده مناظره ها بوده است. اگر اینچنین است باید پرسید چرا دولت با پخش زنده مناظره ها مخالف بوده است؟ در اینجاست که احتمال تائید صلاحیت احمدی نژاد و بیان سخنان غیر قابل پیش بینی از سوی وی قوت می گیرد. چیزی که نه تنها مورد پسند دولت نیست ، بلکه احتمالا مورد رضایت رئیسی، قالیباف و دیگر کاندیداهای اصولگرا نیز نخواهد بود.  
قانون
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
1
2
زنده باد احمدی نزاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
1
زنده باد احمدی نژاد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: