bazarnews

کد خبر: ۱۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
در حالی اسامی رد صلاحیت شدگان و تایید صلاحیت شدگان شوراها اطلاع رسانی شده که برخی از اعضای فعلی شورای شهر تهران در لیست رد صلاحیت هستند.
به گزارش بازار نیوز 48 ساعت از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان شورای شهر و رد صلاحیت شدگان شورای شهر می گذرد و هنوز فهرست دقیقی در دست نیست و نحوه اطلاع رسانی باعث سردرگمی رسانه ها و مردم شده است.

عده ای معتقدند شاید هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها بهتر باشد به صورت متمرکز و از طریق وبسایت این شورا و رسانه ها اسامی تایید صلاحیت شدگان را به صورت یکجا اعلام کنند.


با این وجود اخباری که از طریق فعالان و رسانه ها به گوش می رسد حاکی از رد صلاحیت برخی از اعضای فعلی شورای شهر تهران است. در ادامه اسامی برخی از تایید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان شورای شهر تهران را ذکر می کنیم:



اسامی رد صلاحیت شدگان شورای شهر تهران:
حبیب کاشانی
 مرتضی طلایی
 الهه راستگو
 علیرضا دبیر
مختاباد
 حسین رضازاده
عباس جدیدی 
خسرو دانشجو

اسامی تایید صلاحیت شدگان شورای شهر تهران:
محمدهادی مؤذن
مهدی چمران
غلامرضا انصاری
 محمدمهدی تندگویان
احمدحکیمی پور
 محمد سالاری
محسن پیرهادی
محسن سرخو
محمد حقانی
پرویز سروری
 علی صابری
 احمد مسجدجامعی
 مجتبی شاکری
 اقبال شاکری
ابوالفضل قناعتی
 فاطمه دانشور
عبدالمقیم ناصحی
هادی ساعی
احمد دنیامالی

اسامی رد صلاحیت شدگان و تایید صلاحیت شدگان شورای شهر

بنا بر این گزارش، علی صابری ضمن تایید، "تایید صلاحیتش" برای حضور در انتخابات شورای پنجم گفت: البته پیامک تایید صلاحیت به من نرسیده است اما طی تماس با فرمانداری به من اعلام شد که نام شما در قسمت تایید صلاحیت ها قرار دارد و حتی دلیوری پیامک تایید صلاحیت شما در سامانه ثبت شده است.

تماس با تلفن همراه عباس جدیدی درباره وضعیت تایید یا رد صلاحیتش نیز به این پاسخ منجر شد :" من عباس نیستم و گوشی او نزد من مانده و اطلاعی هم ندارم."

مجموع داوطلبان انتخابات شوراها در سراسر استان تهران ۱۰ هزار و ۴۲۰ نفر بوده که از این شمار در هیات‌های نظارت و اجرایی استان تهران هشت هزار و ۹۸۱ نفر تایید صلاحیت شدند و ۱۴۵۰ تن صلاحیت‌شان احراز نشد.

این خبر در حال تکمیل است و به محض دریافت اخبار جدید در خصوص رد صلاحیت یا تایید صلاحیت شدگان شورای شهر تهران به اطلاع شما مخاطبان عزیز خواهد رسید.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: