bazarnews

کد خبر: ۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ولنگاری فرهنگی موجود در فضای مجازی که برای محدودیت آن اقدام نمی‌شود ذائقه مردم ولایت‌مدار را تلخ کرده است.
بازار نیوز - آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه در تقارن اعیاد مقدسه با دو تلخ‌کامی مقابل شدیم، تلخ‌کامی نخست اهانت به ساحت مقدس امام هشتم علی بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) بود، این منتهای قدرنشناسی و کفران نعمت وجود مقدس علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) در این کشور است که افراد بخواهند نسبت به امام رضا (ع) حرمت‌شکنی داشته باشند.

علم‌الهدی افزود: تشکر می‌کنم از مردم ولایتمدار استان ایلام و نماینده ولی‌فقیه در آن استان و عزیزان مسئول این استان که رسماً موضوع را قاطعانه پیگیری کردند و ان‌شاءالله مشمول عنایت خاصه امام هشتم (ع) قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حرکت تروریستی اخیر ادامه داد: تلخ کامی دوم، حادثه جانکاه جنایت تروریستی‌ای بود که در مرز میرجاوه رخ داد و جوانان ما را شهید کردند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مرزبانی در صیانت از مرز احساس مسئولیت می‌کند، خاطرنشان کرد: خلاء وجودی این افراد برای مردم ما و برای نهادهای مقدس و مهم‌تر از همه برای فرمانده کل قوا بسیار تلخ بوده و امیدواریم که در مقام ایفای مسئولیت خود در بهشت ماندگار باشند.

امام جمعه مشهد با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: ما یک روز گفتیم که این فضای مجازی فضای فاسدی است و این آزاد بودن در حرمت شکنی ارزش‌ها و سوزاندن و از بین بردن هنجارها درست نیست.

وی بیان کرد: ولنگاری در فضای مجازی این کشور وجود دارد که متاسفانه در عرصه محدودیت آن اقدام نشده و این ذائقه مردم ولایت‌مدار ما در سراسر کشور جریحه‌دار ساخت.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید این قول را به مردم بدهند که چشم به داخل داشته باشند و چشم به بیرون نداشته باشند.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: بعضی توانمندی‌های داخل را نادیده می‌گیرند و برای حل مشکلات ما با نادیده گرفتن توانمندی داخلی به بیرون نگاه می‌کنند؛ جریان بیرونی دشمن است و می‌تواند هستی ما را ببرد و تملک کند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهوری که نگاه به بیرون دارد می‌تواند برای انقلاب مشکلات زیادی را ایجاد کند زیرا آنها می‌خواهند ما نتوانیم و شکست بخوریم که این موضوع فرض محال است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در بهمن ماه سال 57 انقلاب ما اهرمی را به دست گرفت به نام نظام جمهوری اسلامی که شخصیت اسلامی ما به این انقلاب بسته است. دنیای اسلام تمام توازن و ایثارگری را در این انقلاب می‌بیند و در صورت نگاه به بیرون اینکه همه جهان ما را قبله عزت می‌داند از دست می‌رود.

وی تأکید کرد: مردم ما خود در مورد زندگی، سرنوشت، معیشتان تصمیم می‌گیرند و خوشبختانه رشد سیاسی مردم پیشرفت و تعالی زیادی داشته اما باید در موضوع انتخابات با تمام بصیرت خود تصمیم بگیرند.
تسنیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: