bazarnews

کد خبر: ۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ١٣٩٦، در قالب «طرح کرامت رضوی» با قطار رجا به مشهد مقدس سفر کردند.
بازازنیوز - اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ١٣٩٦، در قالب «طرح کرامت رضوی» با قطار رجا به مشهد مقدس سفر کردند.

روابط عمومی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: مراسم بدرقه کاروان زیارتی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) در سالن ایستگاه بین الملل راه آهن تهران و با حضور مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی و شرکت رجا برگزار شد.

این مراسم همزمان با ایام شعبانیه در ٣١ استان کشور و افتتاح چندین طرح  بیمارستانی در چند استان با پیام رئیس جمهوری، از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت زنده از حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تأمین اجتماعی رئیس جمهوری را همراهی می کردند.

براساس این طرح و برنامه ریزی صورت گرفته ٤٠ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح کرامت رضوی و با قطارهای شرکت رجا در سال جاری برای زیارت حرم مطهر  حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

گفتنی است، اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس و اجرای طرح کرامت رضوی از برنامه‌های فرهنگی خوب و موفق سازمان تأمین اجتماعی است که برای سومین سال متوالی و با همکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا انجام می شود.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: