bazarnews

کد خبر: ۱۹۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
طی چند ماه اخیر تعاونی اعتباری البرز ایرانیان که با نام آرمان فعالیت می‌کند، سپرده بسیاری از مردم را بلوکه کرده است. این امر موجب شده تا برای سپرده‌گذاران تعاونی وحدت (در حال انتقال به توسعه) هم که پیشتر با نام آرمان فعالیت می کرد نگرانی‌هایی به وجود آید.
بازار نیوز - پس از آنکه تعاونی اعتباری البرز ایرانیان که هم اکنون با نام تجاری آرمان فعالیت می کند به دلیل مشکلات ایجاد شده در این تعاونی پول مردم را بلوکه کرد، سپرده گذاران تعاونی اعتباری وحدت نیز که پیش تر با نام آرمان فعالیت می کرد، نگران شده و با ابهاماتی مواجه شدند.
 در مواردی مراجعه سپرده گذاران تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) به شعب، نشان از گمراهی برخی سپرده گذاران و به اشتباه گرفتن دو تعاونی مذکور دارد که به دلیل تشابه اسمی بوده است.

اما بنا به اعلام مسئولان این تعاونی(وحدت) و برخی سپرده گذاران هیچ مشکلی در بازپرداخت پول مردم از سوی وحدت وجود ندارد و آنچه موجب نگرانی شده، مشکلات ایجاد شده برای سپرده گذاران تعاونی البرز ایرانیان است، حال آنکه در مورد تعاونی وحدت مراحل ادغام این تعاونی با موسسه اعتباری توسعه در حال انجام است.

گفتنی است؛ بر اساس جدیدترین اخبار اعلام شده از سوی مسئولان تعاونی اعتباری وحدت، توافق جهت ادغام با موسسه اعتباری توسعه انجام شده و مراحل جهت تایید نهایی به شورای پول و اعتبار ارسال شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پرهام
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
با سلام
پس چرا موسسه توسعه زده زیرش بعد بخاطر تابلوها گفته به مراجع قضایی شکایت کردیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: