bazarnews

کد خبر: ۲۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با پلیس شهرستان خواف ضمن دستگیری یکی از عاملان قاچاق مواد افیونی ۲۰۶ کیلو تریاک کشف کرد.
بازار نیوز -  سرداربهمن امیری مقدم افزود: تیم های مرکز عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق مواد افیونی از استان های جنوبی به استان خراسان رضوی دست یافتند.
 
وی بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با ردزنی های گسترده شب گذشته به اطلاعاتی مبنی بر تردد قاچاقچیان با خودرو سمند در محور قاین - خواف دست یافتند.
 
سردار امیری مقدم عنوان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی هماهنگ با ماموران انتظامی شهرستان خواف در مبدأ ورودی به خراسان رضوی کمین کردند و به محض ورود خودرو سمند به حوزه استحفاظی استان وارد عمل شدند.
 
وی ادامه داد: راننده خودرو با مشاهده پلیس متواری شد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل مواد افیونی با گارد ریل کنار جاده برخورد و متوقف می شود.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری راننده خودرو خاطر نشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: