bazarnews

کد خبر: ۲۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود نخستین فروند از هواپیماهای ای. تی. آر تا یک هفته دیگر به کشور خبرداد.
بازار نیوز -  فرهاد پرورش گفت: نخستین فروند از هواپیماهای ای. تی. آر هفته آینده در ایران تحویل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: طبق اعلام قبلی حدود ۶ روز تا زمان نهایی تحویل نخستین هواپیمای ای. تی. آر به ایران باقی مانده است و برهمین اساس اواخر هفته‌ی آینده ایران ایر نخستین هواپیمای سفارشی خود را از شرکت ای. تی. آر تحویل می‌گیرد.
به گفته پرورش قرار است هر ۴ فروند از این هواپیماها به تدریج وارد ناوگان هوایی ایران ایر شود تا در مسیرهای کوتاه هوایی مورد استفاده قرار گیرد.
پرورش درخصوص اینکه آیا هر ۴ فروند ازهواپیماهای سفارشی در یک زمان به ایران ایر تحویل داده می شود، گفت: هنوز مشخص نیست که بتوانیم این ۴ فروند هواپیما را در یک زمان تحویل بگیریم و در صورت قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران - هما - و شرکت هواپیماسازی فرانسوی - ایتالیایی ای. تی. آر روز پنجشنبه ۲۴ فروردین در تهران قرارداد تامین ۲۰ فروند هواپیما برای ایران را امضا کردند.
اقتصاد آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: