bazarnews

کد خبر: ۲۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
معاونت امور استان‌های صداوسیما به مناسبت برگزاری دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، ویژه‌برنامه‌هایی تهیه و تولید کرده است.
بازار نیوز - برنامه‌های «برگ برنده»، «انتخاب شما»، «کولاک»، «رنگین‌کمان همدلی» و «پا به پای هم» از جمله برنامه‌های تولیدی امور استان‌های رسانه ملی در آستانه‌ دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری است که از شبکه شما راهی آنتن می‌شوند.

بر این اساس، «برگ برنده» عنوان برنامه‌ طنز اجتماعی و سیاسی است که با هدف به تصویر کشیدن رفتار بعضی از نامزدها در تبلیغات انتخاباتی تهیه و تولید شده است. این مجموعه ماجرای شرکتی به نام «برگ برنده زرین نوش جان» را روایت می‌کند که می‌خواهند غرفه‌ای در نمایشگاهی در آلمان بگیرند؛ این مجموعه نمایشی هر روز ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه شما می‌رود.

همچنین ویژه برنامه «انتخاب شما» قرار است هر شب از شبکه شما پخش می‌شود. در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برنامه «انتخاب شما» به منظور انعکاس مشارکت مردم سراسر کشور، حضور اقوام ایرانی پای صندوق‌های رأی را به تصویر می‌کشد.

این برنامه هر شب به یکی از استان‌های کشور اختصاص دارد و از مسئولان استانداری‌ها و رؤسای ستادهای انتخاباتی آن استان برای حضور در برنامه دعوت می‌کند. همچنین برنامه «انتخاب شما» با دعوت از فعالان علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، رفاهی و ورزشی و ... استان‌های کشور تلاش دارد توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان‌ها به وجود آمده است را معرفی کند.

این ویژه‌برنامه تلاش می‌کند تا ضمن بیان آماری از تعداد کاندیداهای ثبت‌نام شده، تعداد صندوق‌های اخذ رأی، موقعیت و توانمندی‌های نمایندگان شوراهای شهر و روستا هر استان، میزان جمعیت، بافت جغرافیایی و ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، رفاهی و کار و اشتغال را نیز برای مخاطبان تشریح کند.

ویژه‌برنامه «انتخاب شما» هر شب ساعت ۲۱ از یکی از مراکز صداوسیمای استان‌ها به صورت زنده روی آنتن شبکه شما می‌رود و تا روز انتخابات ادامه دارد.

«کولاک» عنوان برنامه دیگری است که از این شبکه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه تلویزیونی با رویکرد انتخاباتی، با موضوع جوان و با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادابی و آگاهی‌بخشی در بین جوانان در صداوسیمای خراسان شمالی تهیه و تولید می‌شود. آیتم‌های این برنامه شامل مجری، نمایش، کلیپ طنز، کمیک استریپ، مصاحبه با جوانان، مسابقه و معرفی مشاغل است.

همچنین برنامه «رنگین‌کمان همدلی» به حضور اقوام مختلف در انتخابات می‌پردازد و تلاش می‌کند این اقوام را به مردم سراسر کشور معرفی و فرهنگ‌ها و پیشینه آنها را معرفی کند. این برنامه هروز صبح از ساعت ۸ به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن شبکه شما می‌رود.

برنامه «پا به پای هم» نیز با همکاری صداوسیمای اصفهان و با محوریت موضوعاتی همچون وطن‌پرستی، آبادانی کشور، غیرت ملی و انتخابات تهیه و تولید شده است. این برنامه به صورت ترکیبی از بخش‌های پلاتو مجری و میهمان با حضور ورزشکاران، خوانندگان و هنرمندان اصفهانی در عرصه بازیگری و صنایع دستی، تریبون با حضور دانشجویان در قالب کاندیدای ریاست جمهوری با هدف جلب رآی مردم ، گزارش‌های مردمی ، سفر به روستاها، اجرای مسابقه ارسال عکس با موضوعات عکس سلفی با پرچم و نقشه ایران و پخش نماهنگ‌های متناسب با حال و هوای انتخابات تشکیل شده است.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: