bazarnews

کد خبر: ۲۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
رئیس ستاد احزاب حامی روحانی گفت: صدا و سیما کشور را به سمت جنگ و جدال می‌برد و به جای ایجاد آرامش تفرقه ایجاد می‌کند.
بازار نیوز -  حسین کمالی طی سخنانی در نشست خانه احزاب در ستاد احزاب حامی روحانی اظهار کرد: مهم تر از اینکه چه کسی پیروز انتخابات می شود، توجه به نقش احزاب و رسانه ها در این انتخابات است.

وی ادامه داد: صدا و سیمای ما  کشور را به سمت جنگ و جدال می برد و برای تخریب تلاش می کند. این رسانه به جای همراهی با توسعه سیاسی دنبال عقب گردش است.

این فعال سیاسی یادآور شد: اولین توسعه سیاسی یعنی اینکه مردم به جای رای دادن به شخصیت‌ها به برنامه‌ها رای دهند.

کمالی ادامه داد: ما از بیشتر کاندیدها برنامه‌ای ندیدیم، به جز روحانی که احزاب برایش برنامه تدوین کردند مابقی حرفی برای گفتن نداشتند. چرا کاندیداها برنامه هایشان را در حوزه اقتصاد محیط زیست و سیاست ارائه ندادند.


وی افزود: رسالت احزاب این است که به جای  تخریب یکدیگر برنامه خوشبختی و رستگاری مردم را ارائه کنند. دکان دار نیستیم که شعار فروشی کنیم، بلکه وظیفه داریم راه کارهای پیشرفت کشور را ایجاد کنیم.


کمالی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: آنقدر این رسانه جانب‌دارانه رفتار کرده که مردم از آن زده شده‌اند و حالا اقداماتش، تبلیغ رای ما است چرا که مردم از آن تبلیغات اجباری خسته شده‌اند.


وی گفت: رئیس جمهور قبل به تلویزیون می‌آمد و جوری حرف می زد که انگار مردم صدقه بگیر خستند. برای رای گرفتن همه دستاوردهای نظام و دولت را خراب کردند.

این فعال سیاسی افزود: هر کشور دیگری بود تولید گندم داخلی را جشن می‌گرفت اما این رسانه میلی چنان این خبر را پوشاند که انگار کار خبطی صورت گرفت. کارخانه هایی که در دولت قبل بسته شده بود را گردن این دولت انداختند.

کمالی یادآور شد: چرا انقدر جانب دارانه بر خورد می کنید؟ این رفتارها نشان داده که هنوز بلد نیستیم با هم حرف بزنیم. مردم و حکومت بلد نیستند باهم حرف بزنند.  

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: انتخابات باید با کمک احزاب به سمت انتخابات با برنامه حرکت کند. کسی گفت ٢٥/. رشد ایجاد می‌کنم، با کدام پول؟ در هیچ کجای دنیا این اتفاق نیافتاده است. ما که دیدیم تمام امکانات و توانتان را خرج کردید در آن دولت و چه شد، حالا الان شعار می دهید؟

وی یادآور شد: من این مشکلات را ناشی از ندانستن می‌دانم، آن ها واقعیت جامعه را در نظر نمی گیرند. افسردگی، اعتیاد، زندانی و جرایم و آسیب های اجتماعی دیگر وجود داشت که نتوانستند کنترلش کنند.

کمالی با انتقاد از سیستم بانکی کشور گفت: این سیستم بانکداری شفاف نیست و خودش مشکلاتی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو باید باهم گفت و گو کنند. باید جدل منطقی ایجاد شود. باید از تجمیع نظرات عنصر سازنده ایجاد کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید همدیگر را درک کنیم یادبگیریم باهم کار کنیم. من همه را دلسوز انقلاب می بینم. همه ما باهم رفتار قهر آمیز داریم این در حالی است که باید رفتار اجتماعی را باهم تمرین کنیم. اگر این کارهایی که برخی کاندیدا انجام دادند نبود الان همه ما با هم خوب بودیم.

کمالی در پایان گفت: احزاب باید شکل بگیرند و اثر گذار باشند و باهم به سمت انتخابات برنامه‌ای برویم.

در ادامه شهاب الدین صدر نیز گفت: مشی و سلوک روحانی در زمینه اعتدال نیاز کشوراست. الان کشور به همین روش نیازمند است. نقطه نظرات مختلفی در این کشور وجود دارد، همه ما پایبند امام نظام و رهبری هستیم، باید به بهترین شکل برای رسیدن به آرمان‌ها تلاش کنیم.

وی گفت: این همه سیاه نمایی شد، فیلم می‌سازند و به نظر من این حد از سیاه نمایی خروج از خط قرمز نظام است. این حرفهایی که در مورد یارانه زدند خیلی اشتباه بود و حتی حرفش هم مشکلات جدی ایجاد می‌کند.

صدر افزود: افراد جایگاه‌های خود در نظام را فراموش می‌کنند دولت باید کار خود را انجام دهد توقع بی‌خود ایجاد کردند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: