bazarnews

کد خبر: ۲۱۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مشاهدات عینی خبرنگاران عصر ایران نشان می دهد این افراد نه فقط از تهران که با اتوبوس های متعددی از شهرهای مختلف کشور به این مراسم آورده شده بودند، از مشهد گرفته تا ارومیه!
بازار نیوز - روز گذشته، همایش حامیان حجه الاسلام رئیسی در مصلای تهران برگزار شد. برخی روزنامه های حامی رئیسی از این همایش که با حضور حدود 20 هزار نفر برگزار شد با عنوان قیام مردم تهران در حمایت از رئیسی یاد کردند و مدعی جمعیتی 300 هزار نفری شدند!
 
اما فارغ از مبالغه عددی در خصوص تعداد شرکت کنندگان، آنچه برگزار کنندگان ادعا می کردند این بود که این جمعیت به طور خودجوش از نقاط مختلف شهر تهران به مصلی آمده اند و سازماندهی اتوبوسی در کار نبوده است. جالب این که دست نوشته هایی هم به دست برخی شرکت کنندگان داده بودند که رویش نوشته بود: ما با اتوبوس نیامده ایم.
 
با این حال، مشاهدات عینی خبرنگاران عصر ایران نشان می دهد این افراد  نه فقط از تهران که با اتوبوس های متعددی از شهرهای مختلف کشور به این مراسم آورده شده بودند، از مشهد گرفته تا ارومیه! 
 
در زیر ، بخشی از اتوبوس هایی که جمعیت را از نقاط مختلف ایران به مصلای تهران آورده اند را ملاحظه می کنید، هر چند که اتوبوس ها حق رأی ندارند!
عصر ایران
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
همراه با توزیع ساندیس!
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: