bazarnews

کد خبر: ۲۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
دکتر ابوالفضل شهرآبادی کارشناس بازار بورس گفت: یک تعداد تک سهم یا به اصطلاح زیر خاکی رشد خواهد داشت. این‌ها سهم‌هایی هستند که بازار روی آن مثبت بود ولی فعالان برای ورود به آن ترس داشتند. اما در حال حاضر با جرات بیشتری وارد آن سهم‌ها می‌شوند
دکتر ابوالفضل شهرآبادی کارشناس بازار بورس درباره روند چند روز آتی بازار بورس و واکنش آن به انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران  گفت: همانطور که در دقایق اولیه بعد از اعلام آرای نامزدهای انتخاباتی مشاهده کردیم در چند روز آینده رشد مثبتی در بازار بورس وجود خواهد داشت. 

وی درباره سهم‌هایی که امکان دارد در این مدت رشد داشته باشند گفت: یک تعداد تک سهم یا به اصطلاح زیر خاکی رشد خواهد داشت. این‌ها سهم‌هایی هستند که بازار روی آن مثبت بود ولی فعالان برای ورود به آن ترس داشتند. اما در حال حاضر با جرات بیشتری وارد آن سهم‌ها می‌شوند. در حال حاضر نیز برای آن تک سهم‌ها صف‌های بسیار سنگینی ایجاد شده است. 

شهرآبادی در میان صنایع اعتقاد دارد صنعت‌هایی همانند صنعت خودرو، پتروشیمی و  فناوری اطلاعات که نگاه مثبتی بر روی آن وجود دارد با رشد مواجه خواد شد
وی دربار عکس العمل احتمالی بازار طلا به انتخاب روحانی گفت: بازار طلا هوشمندتر از سایر بازارها فعالیت می‌کند زیرا اطلاعات بیشتری در دست فعالان آن است، پنج‌شنبه که گروهی از مردم احتمال انتخاب روحانی را می‌دادند اقدام به عرضه طلا کردند و به همین دلیل قیمت آن کاهش یافت. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد بازار طلا در کوتاه‌مدت رشدی نخواهد داشت. در ایران وقتی مردم نگران باشند به سمت طلا و دلار می‌روند. اما وقتی این نگرانی کم باشد به سمت سهام گرایش خواهند یافت. 

این فعال بازار بورس ادامه می‌دهد: امکان دارد این خوش‌بینی باعث شود مردم به سمت ساختمان هم بروند. در طی چند ماه آینده مسکن به طور قطع حرکتی از خود نشان می‌دهد زیرا روحانی بازها گفته بود ما به غیر از مسکن در هیچ کجای دیگر رکود نداریم. بنابراین شک نکنید که دولت اولین انرژی خود را روی مسکن می‌گذارد. 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: