bazarnews

کد خبر: ۲۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی باتقدیر از بانک صنعت و معدن به دلیل همکاری در ورود چهار فروند هواپیمای ای تی آر به ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با ورود هر هواپیما یک هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.
بازار نیوز - اصغر فخریه کاشان که در مراسم ورود چهار فروند هواپیمای یاد شده سخن می گفت افزود: خرید هواپیماهای جدید مصداق واقعی تحقق اقتصاد مقاومتی است ، در پشت پرده این عملیات ، پیچیدگی هایی وجود داشت که تنها فهم فنی و تاریخی رئیس کل بانک مرکزی و مدیرعامل بانک صنعت و معدن قادر به حل آن بود.

وی تصریح کرد: با استفاده از این هواپیماها می توانیم فرودگاه های کوچک و محروم را رونق ببخشیم که براساس برآوردهای کارشناسی ورود هر هواپیمای نو یکهزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند.

گفتنی است، بانک صنعت و معدن در خصوص تامین مالی هواپیماهای یاد شده به عنوان بانک عامل کارگزار بوده که تامین مالی آنرا صندوق توسعه ملی از محل مصوبه شورای عالی امنیت ملی بر عهده داشته است.

پیش تر از این نیز بانک صنعت و معدن در راستای تجهیز ناوگان حمل و نقل هوایی کشور، تعمیر و نوسازی 25 فروند موتور هواپیمای موجود را به انجام رسانده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: