bazarnews

کد خبر: ۲۲۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
ملکشاهی‌راد در تذکری به وزیر اقتصاد:
نماینده خرم آباد با اشاره به تجمعات اعتراض‌آمیز سپرده‌گذاران موسسه آرمان در لرستان خواستار ورود وزیر اقتصاد به این موضوع شد.
بازار نیوز -  محمدرضا ملکشاهی‌راد در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک هفته است که استان لرستان شاهد تجمعات اعتراض‌آمیز سپرده‌گذاران موسسه آرمان است، البته این موسسه آرمان با موسسه آرمانی که جناب آقای امینی مطرح کرده، متفاوت است.

وی توضیح داد: به دلیل مسدود شدن حساب این موسسه، سپرده‌گذاران تجمعات اعتراض آمیزی داشته که نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است از این رو از وزیر اقتصاد درخواست مذاکره از طریق بانک مرکزی برای حل این مساله دارم تا اجازه ندهند این مسئله تبدیل به یک مسئله اجتماعی شود.

ملکشاهی راد ادامه داد: امروز احساس می شود که امنیت سپرده گذاری و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به خطر افتاده است حتی در برخی بانک‌های خصوصی شنیده می‌شود مردم سپرده‌های خود را پس می‌گیرند بنابراین نباید بیش از این تعلل شود، مسئولان وارد عمل شده و اقدامات اساسی انجام دهند.

وی در پایان در تذکر دیگری به وزیر صنعت بر لزوم احیای کارخانجات صنعتی در لرستان تاکید کرد و گفت که امروز بحث اشتغال جوانان یکی از معضلات اساسی در لرستان به ویژه خرم آباد است، لذا به جای بی‌توجهی‌، دستورات لازم برای احیای کارخانجات تعطیل شده صادر شده و اقدامات لازم انجام شود.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
توی کل کشور از جمله خوزستان این مشکل وجود داره
درسته اقای نماینده فکر استانش هست ولی باید مشکل ما سپرده گذاران اساسی حل بشه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: