bazarnews

کد خبر: ۲۳۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
مرحله دوم ثبت نام از فرهنگیان برای شرکت در کلاس های ضمن خدمت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار بازار نیوز  معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد با همکاری این مرکز مرحله دوم دوره ضمن خدمت فعالیت های مکمل آموزش و پرورش با کد 94004126  (24 ساعت) را به صورت الکترونیکی و مخصوص همکارانی که در مرحله اول ثبت نام نموده و شرکت ننموده و یا نمره قبولی کسب ننموده اند در 4 مبحث:  تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره  ویژه مدیران، مربیان پرورشی، معاونان پرورشی ، دبیران، آموزگاران، هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش در سامانه LTMS و اجرا نماید لذا مقتضی است کارشناسان محترم آن اداره  در برنامه ریزی و اجرای دوره ی مذکور به نکات زیر توجه فرمایند. 

  فراگیرانی می توانند شرکت نمایند که قبلا ثبت نام نموده اند ولی با توجه به شرایط به وجود آمده نتوانسته اند دوره را طی نمایند.

 به فراگیران محترم اطلاع رسانی نمایید  : سوالات آزمون پایانی  در هر مبحث متفاوت می باشد، لذا توصیه می گردد  ضمن دقت در ثبت نام توجه داشته باشند که محتوای  دوره مورد نظر را با دقت مطالعه کرده ، زیرا با ید به سوالات اختصاصی مبحث خود پاسخ دهند .
 
شروع دوره از 22خرداد لغایت 8 تیر از طریق سامانه رایادرس می باشد 

 فراگیران می بایست برای گذارندن دوره در هر بخش مطالب را مطالعه کرده و در آزمون های میان دوره و آزمون پایانی شرکت نمایند. مشارکت در پرسش و پاسخ ها الزامی نیست ولی شامل امتیاز می باشد.

 برنامه زمانی آزمون ها در سامانه رایادرس درج شده است. 

 آزمون پایانی در یک روز و سه بازه ی زمانی مختلف برگزار خواهد شد لذا انتخاب زمان آزمون در اختیار فراگیران خواهد بود ( زمان اول ساعت 9 تا 30/9، زمان دوم 14 تا 30/14، زمان سوم 20 تا 30/20 می باشد)

 توجه: آزمون پایانی تکرار نخواهد شد و هر فراگیر فقط می تواند در یکی از  زمان های اعلام شده (زمان اول ساعت 9 تا 30/9، زمان دوم 14 تا 30/14، زمان سوم 20 تا 30/20 ) در آن روز  شرکت نماید.

 نمره قبولی 12 از  20 می باشد و نمره پایانی بر اساس فعالیت های ذکر شده بصورت 10 نمره فعالیت و مشارکت در دوره و 10 نمره آزمون پایانی محاسبه خواهد شد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی اکبر اخگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
فرهنگیلنی که ثبت نام نکردند کی ثبت نام می کنند
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: