bazarnews

کد خبر: ۲۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
«بانک آمریکا» دومین بانک بزرگ آمریکا با هدف کاهش هزینه ها شروع به اخراج کارمندان خود در بخش های عملیات و فن آوری کرده است.
 بازار نیوز - موسسه «بانک آمریکا» دومین بانک بزرگ آمریکا با هدف کاهش هزینه ها شروع به اخراج کارمندان خود در بخش های عملیات و فن آوری کرده است.
 
به گزارش رویترز، سخنگوی بانک آمریکا گفت، این بانک در طی هفته جاری اقدام به اخراج کارمندان خود در این بخش ها کرده که بسیاری از آنها در مقر اصلی بانک در شارلوت کارولینای شمالی مشغول فعالیت بوده اند. وی اشاره ای به تعداد دقیق کارمدان برکنار شده نکرد.
 
این تعدیل نیروی کار در حالی صورت می گیرد که بانک آمریکا قصد دارد برای بالا بردن اهداف مالی خود که توسط مدیر ارشد این موسسه یعنی برایان موینیهان تعیین شده، هزینه های خود را کاهش دهد.
 
بانک آمریکا همچنین از طریق بستن مراکز داده و انتقال اطلاعات به سیستم های کم هزینه تری که توسط شرکت های فن آوری اداره می شوند اقدام به کاهش هزینه های خود کرده است.
 
برای بانک های بزرگ بخش های فن آوری و عملیات دارای هزینه های بالایی هستند. سیستم های قدیمی قابل اعتماد اما تاریخ گذشته هستند، در حالی که توسعه سیستم های جدید هزینه بر است.
 
تام مونتاگ، مدیر عملیات بانک آمریکا نیز گفت، واحد بانکداری جهانی و بازارهای بانک حدود 1300 وظیفه دارد که تداوم و اداره آنها حدود 1.3 میلیارد دلار هزینه دارد. دان فراهم، سخنگوی بانک آمریکا گفت، بانک این چهارچوب ها را بررسی می کند و تصمیم خواهد گرفت که کدام یک حذف شود و برخی از فرصت های شغلی نیز از بین خواهند رفت.
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: