bazarnews

کد خبر: ۲۳۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
اسپاسکو یوسفی همسر محسن چاوشی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش درباره اصالتش توضیح داد.
بازار نیوز - اسپاسکو یوسفی همسر محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که به دلیل نام خاصش همیشه درباره اصالت او سوال هایی وجود داشت . همسر خواننده سریال شهرزاد با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به سوال هایی که درباره اصالتش وجود داشت پاسخ داد.
 
اسپاسکو یوسفی با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:
برای تمامی قومهای ایرانی احترام بسیار قائل هستم ، ولی محض اطلاع من ایرانی و از قوم با اصالت بختیاری و آریایی هستم و به جرأت میگم که یکی از افتخاراتم هست، درود بر تمامی قومهای خوب و فهیم وطنم قوم هایی که شعور احترام گذاشتن به دیگر اقوام را داشته باشند . برای کسانی که بارها پرسیده بودن من کجایی هستم….
 
محسن چاوشی متولد خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و بدین ترتیب محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. او با اسپاکو یوسفی در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرد و در حال حاضر صاحب فرزند پسری به نام زانکو چاوشی می باشد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.
 
محسن چاوشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.
 
 

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بختیاروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
0
چاوشی افتخار کن داماد ماشدی. ماهم به وجود تو افتخار میکنیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: