bazarnews

کد خبر: ۲۴۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
مدیران باشگاه استقلال هنوز دست از تلاش برای به خدمت گرفتن رامین رضاییان برنداشته‌اند. در عین حال پروژه بازگشت مجتبی جباری به استقلال نیز کلید خورده است.
بازار نیوز - با وجود  جدایی غیرمنتظره کاوه رضایی، مدیران استقلال با تمدید قرارداد امید ابراهیمی، امید نورافکن، جابر انصاری و لئوناردو پادووانی و با جذب سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان و پژمان منتظری فصل نقل و انتقالات را با نمره قابل قبولی پشت سر گذاشتند.

اما ظاهراً این پایان کار نیست و مدیران باشگاه استقلال هنوز دست از تلاش برای به خدمت گرفتن رامین رضاییان برنداشته‌اند. در عین حال پروژه بازگشت مجتبی جباری به استقلال نیز کلید خورده است. 

مذاکرات رامین رضاییان با مدیران استقلال همچنان ادامه دارد تا جایی که بر سر مبلغ قرارداد توافقات ابتدایی نیز صورت گرفته و رامین تنها با یک پیش شرط پذیرفته از اردوی ارمنستان به استقلال اضافه شود. رضاییان از مدیران استقلال خواسته اندکی به او زمان بدهند تا تکلیف مذاکراتش با تیم خارجی خواهانش روشن شود. از قرار معلوم تنها این تیم سد راه استقلالی شدن رضاییان قرار دارد و در صورتی که مذاکرات رامین با طرف خارجی به سرانجام نرسد او قطعاً استقلالی خواهد شد.

امروز در محل تمرین استقلال از زیان برخی مربیان استقلال هم شنیدیم با وساطت پژمان منتظری،  منصوریان پذیرفته مجتبی جباری را به استقلال برگرداند تنها به این شرط که توقع فیکس بازی کردن نداشته باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدفاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
به نظرم بهترین کار ممکن همینه جباری رو حتما بگیریم ولی توقع فیکس بازی کردن نداشته باشه ،حداقل برای مواقعی که بازی گره میخوره میشه روش حساب کرد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: