bazarnews

کد خبر: ۲۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
مدیرعامل رایتل اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، بسته‌های جدید اینترنتی رایتل با پایین‌ترین قیمت معرفی شد.
بازار نیوز -سیدمجید صدری مدیرعامل رایتل اعلام کرد: در حال حاضر رایتل نسبت به کاهش چشمگیر قیمت بسته‌های اینترنتی خود اقدام کرده است و با توجه به تنوع بالای بسته‌های رایتل، مشترکین می‌توانند مطابق نیاز خود، هر یک از بسته‌های اینترنت را خریداری کرده و به میزان قابل توجهی در هزینه مصرفی اینترنت صرفه‌جویی کنند.

وی ادامه داد: کاهش قیمت و معرفی بسته‌های جدید با هدف استفاده از خدمات اینترنت همراه با قیمت به‌صرفه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین است و در این طرح علاوه بر کاهش قیمت چشمگیر ۲۱ بسته اینترنت جدید و متنوع برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی، متناسب با نیاز ارتباطی این مشترکین به بسته‌های فعلی رایتل اضافه شده است.

به گفته وی، در حال حاضر تعداد بسته‌های اینترنت رایتل به عدد ۴۶ رسیده است و مشترکین می توانند از میان ۴۶ بسته موجود، بسته‌ای که مطابق یا نزدیک به نیازشان است را انتخاب کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در به‌روزرسانی اخیر بسته‌های اینترنتی رایتل، بسته‌های مصرفی جدیدی نیز به طور ویژه برای مشترکین سیمکارت‌های دایمی در نظر گرفته شده است.

صدری در ادامه توضیحات خود گفت: ۲۱ بسته‌ مصرفی جدید در قالب بسته‌های مصرفی کوتاه مدت (۱۵روزه، ۷ روزه و یک روزه) و بسته‌های ماهانه با تعرفه استثنایی به نحوی طراحی شده است تا نیاز مشترکین را با هر بودجه و میزان مصرفی را پوشش دهد.
ایسنا
برچسب ها: اینترنت ، بسته ، اپراتور
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: