bazarnews

کد خبر: ۲۴۶۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
شیوه نامه ی اجرایی برگزاری دوره ضمن خدمت روان شناسی تفاوتهای فردی ، فرهنگیان محترم می توانند ضمن مطالعه شیوه نامه نسبت به ثبت نام در دوره فوق اقدام نمایند.
بازار نیوز - نحوه اجرا دوره در سطح مناطق بدین شکل است که  همکاران محترم می توانند به یکی از 2 روش ذیل در این دوره شرکت نمایند .

 الف) روش آزمون محور
ر: در این روش همکاران می توانند بعد از ثبت نام در سامانه LTMSS  جهت دریافت محتوای آموزشی دوره  به تارنمای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به نشانی WWW.teo.medu.ir مراجعه نمایند. همکاران می توانند با مطالعه محتوای آموزشی و کسب آمادگی لازم در آزمون حضوری دوره شرکت نمایند . زمان و مکان آزمون الکترونیکی  از طریق کارشناسی ضمن خدمت منطقه متعاقبا اعلام می گردد .
 
توجه : در روش آزمون محور(آزمون حضوری در مراکز آزمون) ، مناطق می توانند امتحان دوره را در بازه زمانی 96/05/23لغایت 96/06/15برنامه ریزی و اجرا نمایند.
 
ب ) روش تکلیف محور: در این روش همکاران می توانند بعد از ثبت نام در سامانه LTMSS  با مراجعه  به واحد آموزشی خود اقدام به دریافت  بسته آموزشی دوره نمایند . همکاران بعد از نصب بسته آموزشی در رایانه شخصی ، با انجام یک سری تکالیف خواسته شده و ارسال آن به پایگاه آموزش ، اقدام به شرکت در دوره نمایند .لازم به ذکر است تکالیف ارسالی به پایگاه آموزش توسط اساتید مربوطه بررسی و نمره گذاری خواهد شد.

شرایط و نحوه ی ثبت نام فراگیران در دوره:
الف)کلیه همکاران رسمی که رشته شغلی آنها یکی از رشته های(کارشناس امورفوق برنامه124-کارشناس برنامه ریزی امورتربیتی131-کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی1171-کاردان امورآموزشی1169- ناظر و راهنمای امور آموزشی1173-کارشناس امور آموزشی194- مربی امورآموزشی169- آموزگاری101- دبیری102- هنرآموزی103- مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی104-مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی و متوسطه105- مربی امورتربیتی107- مدیریت واحد آموزشی120- مشاور تحصیلی949) می باشد ، می توانند از تاریخ 96/04/10لغایت 96/04/26با مراجعه به سامانه LTMS  اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند . برای همکاران شرکت کننده به شرط قبولی (کسب نمره 60 از 100) ، طبق ضوابط آموزش های کوتاه مدت در سامانه LTMS گواهینامه الکترونیکی صادر خواهد شد.


ب) همکاران غیر رسمی در صورت تمایل به شرکت در این دوره ، تنها از روش تکلیف محور مجاز به شرکت در دوره می باشند . این افراد می توانند با مراجعه حضوری به کارشناسی ضمن خدمت ، حد اکثر تا تاریخ 96/04/27اقدام به ثبت نام در دوره نمایند .. در پایان دوره برای  معلمان غیر رسمی، گواهینامه پایان دوره کاغذی صادر خواهد شد.
 
تقویم اجرایی دوره:

شرح فعالیت مهلت زمان اجرا

ثبت نام در سامانه LTMS از 96/4/10  تا  96/04/26


دریافت بسته آموزشی و نصب در رایانه شخصی و اجرای تکالیف  96/05/16

آخرین مهلت ارسال تکالیف انجام شده به پایگاه آموزش 96/06/15
مشاهده نمرات نهایی در سامانه LTMS 96/06/30  
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
طلوعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
سلام این دوره مال کدام استانه؟
فریده باطنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید این ضمن خدمت سراسری یا مربوط به استان تهرانه درضمن من تو ltms رفتم همچنین موردی نبود وقتی کانالهای تلگرام اعلام می کنید ذکر کنید برای کدام استان خدا نگهدار
اعظم ندرلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
ضمن تشکروخسته نباشید.من موفق به دادن ازمون نشدم.اگه امکانش هست مجدد زمانش روتمدید کنید.باتشکر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: