bazarnews

کد خبر: ۲۵۱۱۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه با بیان اینکه 97 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حق‌الزحمه امتحانات به آموزش و پرورش ابلاغ شده است، گفت: مابقی حق‌التدریس معلمان به محض تأمین منابع پرداخت می‌شود.
بازار نیوز - علی اللهیار ترکمن رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه در برنامه پرسشگر با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات فرهنگیان، اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته پرداخت مطالبات در دستور کار دولت قرار گرفت و بر اساس لیستی که آموزش و پرورش ارائه کرد، کار خود را شروع کرده‌ایم؛ یعنی آموزش و پرورش 11 هزار میلیارد تومان مطالبات افراد حقیقی و حقوقی را به ما ارائه کرد.

وی ادامه داد: تا امروز تقریباً 10 هزار و 750 میلیارد تومان از کل مطالبات را تأمین کرده‌ایم و این مقدار به آموزش و پرورش ابلاغ شده است؛ از این مبلغ، حدود 65 درصد مطالبات افراد حقوقی و 35 درصد نیز مطالبات افراد حقیقی است.

رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه افزود: سال جاری را طوری آغاز کردیم که بسیاری از مطالبات را پرداخت کرده‌ایم، اما 2 مطالبه باقی مانده است؛ یکی حق‌التدریس نیروهای شاغل در سال 95 و مطالبه دیگر، حق‌الزحمه امتحانات بود که قرار شد با تخصیص اعتبار امتحانات خرداد، حق‌‌الزحمه امتحانات را بدهیم.

اللهیار ترکمن با اشاره به پرداخت حق‌الزحمه امتحانات، گفت: 97 میلیارد و 500 میلیون تومان مبلغ موردنیاز برای پرداخت مطالبات حق‌الزحمه امتحانات در 27 خرداد به آموزش و پرورش ابلاغ شده و رونوشت به خزانه رفته است؛ در نتیجه سازمان برنامه و بودجه وظیفه تأمین منابع را بر عهده دارد و اینکه مصرف منابع به چه شکلی باشد، از این به بعد این وظیفه قانونی آموزش و پرورش است که اعلام کند پول دریافتی از دولت به چه شکلی در آمده است. 

وی خاطرنشان کرد: سه ماه حق‌التدریس شاغلان در سال 95 را پرداخت کرده‌ایم و مابقی این مطالبات مانده است؛ در نتیجه با خزانه هماهنگ هستیم و این پرداخت در اولویت کار ما بوده است و به محض اینکه منابع مالی تأمین شود، در اولین فرصت آن را پرداخت می‌کنیم.
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
کارمندان شرکت نفت هم منتظر تامین اعتبار هستند یا فقط معلمان فرزندان ناتنی دولت هستند! کمی غیرت هم داشته باشید بد نیست. تا کی خیانت!
حمید از کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
با این بد عهدی وبد قولی که امسال با فرهنگیان شاغل حق التدریس کردند و بعد از گذشت 9 ماه حق الزحمه ما را پرداخت نکردند از پاییز امسال دیگه سراغ اضافه کار نخواهم رفت خونه نشتن و استراحت کردن بهتر از کار کردن و پولی دریافت نکردن است ......اقای وزیر با عرضه دست مریزاد با این همه توجهت به فرهنگیان !!!!!!!!!!!
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
همکاران عزیز چون حق الزحمه ها دروقت مقتضی از طرف دولت دروغگو پرداخت نمی شود مثل خرداد۹۶ از همکاری دربرگزاری انتخابات وامتحانات و جبران کمبود معلم ؛خودداری فرمایید .
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
از 23 اسفند تا الان که امروز 18 تیرماه است مدام وعده های الکی و دروغ در مورد پرداخت حق التدریس شاغلان می ببینیم و می شنویم. فقط از خدا می خوام اون کسانی که کاری از دستشون بر میاد و نمی کنن رو جلوی خانواده و صاحب خونه ( اگه داشته باشن!) و خدا اگه بهش اعتقاد داشته باشن! شرمنده کنه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
هدف این است که علم تعلیم داده نشود خاک بر سر این آموزش با این پرورش وضعیت علم با وضعیت معلم رابطه مستقیم دارد
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
خداوکیلی 24 سال عمر و زندگی مون را تو این گداخونه هدر دادم فقط شرمنده ی خونوادم با شغل مزخرفمون .... همش نداری و بخور نمیری ...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
حقوق 15میلیونی شاگردامون که یک لیسانس دانشگاه ازاددارندوهیچی حسابشون نمی کردیم درسیستم شرکتهای فلزی معدنی که اسم نمی برم به موقع پرداخت می شه اماحقوق 2.5میلیونی معلم بامدرک دکتری سوخت می شه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: