bazarnews

کد خبر: ۲۵۲۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
معاون پارلمانی رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل مؤسسات مالی غیر مجاز خبر داد.
بازار نیوز -  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس در زمینه حل مشکلات موسسات مالی غیرمجاز و سپرد‌ه‌گذاران این موسسات اظهار داشت: مباحث اقتصادی بحث‌های ظریف و مهمی است و در این خصوص نیز تصمیم‌های بسیار کاربردی و خوبی گرفته شد که انشاءالله موجب رفع مشکلات موجود شود. 
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل مؤسسات مالی غیر مجاز خبر داد. 
 
امیری با بیان اینکه دولت درصدد حل مشکلات سپرده گذاران این موسسات است، گفت: هر چند این سپرده گذاران قربانی کلاه‌برداری و تقلب شده اند اما دولت خود را ملزم می داند که نسبت به حل این مشکل اقدامات جدی انجام دهد و دولت خود را موظف می داند که از حقوق سپرده گذاران دفاع کند. 
 
وی با تاکید بر اینکه حل این مسئله در صلاحیت بانک مرکزی و وزارت اقتصاد است، گفت: جلسات مشترکی میان اعضای دولت از جمله وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی با تعدادی از اعضای هیأت رئیسه مجلس برای حل مشکلات سپرده گذاران برگزار شده که بانک مرکزی اکنون در حال حل این مشکل است. 
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: سپرده گذاران باید مراقبت کنند که برای رسانه های بیگانه خوراک تبلیغاتی تهیه نکنند. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بدبخت شده بانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
از همه نمایندگانی که به حق وظیفه قانونی خود یعنی دفاع از مرم را انجام میدهند ومثل یک عده از نمایندگان که یا بدهکار دولتن یا هم حزبی وسرشان را مثل کبک زیر برف کرده اند وفکر میکنند مرگ ساغی از آنها نمیگیردتشکر می‌کنیم و از همه نمایندگان که باید حامی مردم بیگناه باشند همین انتظار را داریم . ‏همه خواهان اعمال ماده 236 و 171 هستند .‏‏. به بانک مرکزی اعتماد نکنید با ترفندهای مختلف صورت مسئله را عوض میکند و سعی در کاهش بدهی این ‏کلاهبرداران و حمایت ازخلافکاران در بانک مرکزی را دارد ، حتی به آمارهایی که در مقاطع مختلف میدهد توجه ‏کنید که چقدر دروغ است ، سپرده گذاران خرد و مشترک هم موفق به اخذ این مبالغ اعلام شده نشدند .‏
بدبخت شده بانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
0
ببینید عزیزان هی همدیگر را به دروغ گوی یا چرا رفتی این موسسه یا به طمع ورزی یا بی سوادمتهم کردن همدیگه بسه سر همه کلاه گذاستن وکنار نشتن وبه لفاظی های ما به همدیگه میخندند موسسات هیچ مشکلی نداشتن فقط تنها مشکلشون زیر بار زورگوی های دولتی نرفتن وگر نه تمامی سپرده گذاران اگر در موقعت آرامی سوال کنید هردو طرف از هم راضی بودن این مشکل فقط توسط دولت درست شده پس همگی آگر میخواهید به حق خود برسید اتحاد وهمفکری در کنار موسسات جلوی زورگویی های بانک مرکزی باستیم در دولت های خارجی که در قانون ودینشان حرفی از حق الناس نشده اگر سرمایه گذاری جایی اندوخته داشته باشد پس از مرگ وی هم همگی بسیج میشوند تا ورثه آنها را پیدا کنند وتمام متعلقات باسود کامل به نرخ روز حساب میکنند وبه آنها بااحترام میدهند اما؟در اینجا صحبت از دین ورعایت حقوق شهروندی که میشود دولتیان ومجلس وقضایی گوش فلک را کر میکند ولی در موقع عمل آنها که میبایست از حقوق مردم دفاع کنند دنبال فرصت کوچکی هستن تا حق مردم مظلوم وبی دفاع را بخورند واگر کسی صدایش در آید هزار انگ بهش میچسبانند خدا به داد همه مابرسد که روز حساب وکتاب نزدیک است ما هم خدایی داریم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: