bazarnews

کد خبر: ۲۶۰۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
مبلغ سود سهام عدالت و زمان واریز سود سهام عدالت، پرسش های صاحبان این سهام است.
به گزارش خبرنگار بازار نیوز سهام عدالت بالاخره پس از سال ها به سرانجام نزدیک می شود و کسانی که پیش تر ثبت نام کرده بودند تا یک ماه دیگر اولین سود این سهام را دریافت خواهند کرد.

بنا بر این گزارش مبلغ سود برای کسانی که یک میلیون تومان سهام عدالت داشته باشند معادل 125 هزار تومان است و افرادی که مبلغ کمتری از سهام عدالت را دارند به همان نسبت سود دریافت می کنند.

پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت و مشاهده صورت حساب خود از میزان ارزش سهام عدالت متعلقه آگاهی پیدا کنند و بر اساس میزان ارزش سهام هر فرد سود به او تعلق خواهد گرفت.

به عنوان مثال اگر ارزش سهام عدالت فرد مشمول ۵۳۰ هزار تومان باشد و باقی مانده مبلغ اقساط خود را نیز تا سقف یک میلیون تومان تسویه نکرده باشد، این مشمول در سال ۱۳۹۶ معادل ۵۳ درصد از مبلغ ۱۲۵ هزار تومان سود حاصله تا کنون را در سال جاری دریافت خواهد کرد که فعلا مبلغ آن حدود ۶۵ هزار تومان می‌شود.

سبد سهام عدالت مشتمل بر ۴۹ شرکت از صنایع مختلف بورسی کشور می باشد. از آنجایی که اکثر شرکت های معتبر و شناخته شده عضو بورس در سبد سهام عدالت قرار دارند، لذا کاهش سود برخی شرکت ها در یک سال با سود سایر شرکت هایی که عملکرد خوبی داشته اند جبران می شود.

 بنابراین هیچگاه سود سهام عدالت به طور مطلق منفی نخواهد شد و همیشه میزان مناسبی از سود حاصل از عملکرد شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت وجود دارد که بین تمامی مشمولان توزیع خواهد شد.

بنا بر گزارش ها قریب ۵۰  میلیون نفر سهام دار عدالت داریم که سود حاصل از 45 شرکت مشمول سهام عدالت بین این افراد تقسیم خواهد شد.
واریز سود سهام عدالت / پرداخت سود سهام عدالت / مبلغ سود سهام عدالت
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
این همه پول رو چطوری خرج کنیم ......................................!ما حاضریم ده برابر اون پول رو ماهیانه بدیم به دولت ولی قیمتها برگرده به همون بنزین لیتری 60 تومانی
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
این سهام عدالتیها نمیدونم ملت و .. گیر آوردن قرار بود که طی 10 سال تمام بدهی این سهام که زورکی به خیک مردم بستن رو تسویه کنن حلا بعد از این مدت نصفش تسویه شده تا حالا این سودها کجا میرفته از جیب کدوم آقا زاده سردراورده خدا میدونه چه حقوقهایی که مدیرانش نخورده و هزینه نکرده اند چرا مدیران ما اینقدر دروغ به خورد این مردم میدن
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
بازم خدا خیرت بده احمدی نژاد حالا ببینیم 2500 آقای جهانگیری چی میشه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: