bazarnews

کد خبر: ۲۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کرباسیان وزیر پیشنهادی اقتصاد یکسان سازی ارز و کاهش سود بانکی را نیازمند پیش شرط هایی دانست.
بازار نیوز - وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی یکسان‌سازی نرخ ارز و کاهش نرخ سود بانکی را نیازمند فراهم شدن برخی پیش‌نیازها دانست.

مسعود کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم عصر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی و روسای اتاق های بازرگانی ایران، تهران و تعاون با اعلام اینکه توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد، بر توسعه تجارت الکترونیک و یکسان سازی نرخ ارز اشاره کرد.

وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه دکتر طیب نیا مرد بزرگ اقتصاد کشور بودند و در این سال ها زحمات بسیاری برای اقتصاد کشور کشیدند، اظهارداشت: برنامه های اقتصادی کشور بر اساس سندهای بالادستی و سند چشم انداز نوشته شده و دولت و وزیر تنها مجری قانون هستند.

کرباسیان افزود: برنامه و قوانین کاستی هایی دارند و باید اصلاحاتی در راستای ساده سازی امور صورت گیرد. عملی کردن بهبود فضای کسب و کار در صحبت آسان است، اما اجرایی کردن آن نیازمند آسان سازی قوانین است.

وی خاطرنشان کرد: همسویی قسمت های مختلف در کشور موجب حل بسیاری از مشکلات است. در عین حال، تاکید بر تجارت الکترونیک در جهت تسهیل امور و کاهش مراجعات باید صورت گیرد.

وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: یکسان سازی نرخ ارز و کاهش نرخ سود بانکی امور درستی هستند، اما باید ابتدا پیش نیازهای آن در کشور ایجاد شود. کرباسیان در پایان اعلام کرد که پذیرای پیشنهادات بخش خصوصی در بهبود امور اقتصادی کشور خواهد بود.
ایبنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: