bazarnews

کد خبر: ۲۶۷۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به مخالفت نمایندگان با طرح استخدام نهضتی‌ها گفت: از اول هم با معلمان نهضت قراری بر استخدام نگذاشه بودیم.
بازار نیوز   - باقر زاده  در خصوص استخدام معلمان نهضت گفت:از نظر ما هیچ کس بلاتکلیف نیست و از ابتدا با آموزش‌دهندگان نهضت قرار گذاشتیم که  سرانه -هزینه‌ای با ما کار کنند و به ازای تعداد قبولی‌ها در هر سال حق الزحمه دریافت کنند. بنابراین قراری بر استخدام نبوده است که اکنون بتوان گفت عده‌ای پس از مخالفت با این طرح بلاتکلیف شده‌اند.

از ابتدا تاکید کرده‌ایم همکاری با نهضت منجر به استخدام نمی‌شود و یک فعالیت پاره وقت موقت است. از سوی دیگر این مسیر ورود نیروی انسانی به آموزش و پرورش مناسب نیست زیرا معلمی نیازمند احراز صلاحیت‌هایی است، اما چون مجلس قانونی را تصویب کرده بود موظف بودیم به نمایندگی از آموزش دهندگان آن را دنبال کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
معلم
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
اینجانب 8 سال می باشد که به استخدام اموزش و پرورش در امدم و تا کنون با انتقالی من موافقت نشده است تا به وطن خود بازگردم. ولی معلمان نهضتی منطقه ما که ببش از 2 سال از استخدام انها نمی گذرد به شهر خود باز گشتند. چررررا؟ زیرا سنوات پاره وقت این معلمان کامل حساب شده و 14،15 سال حساب شده. واقعا در حق ما ظلم شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
شما ظلم کردید از سهمیه استانی یا منطقه دیگر استخدام شدهای می خواهی بروید وطن خودت چرا ور وطن خودت استخدام نشدی شما ظلم کردیدئ
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: