bazarnews

کد خبر: ۲۷۳۷۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اجرا شد، اما اجرای این طرح نیز سبب نشد که تغییراتی در شرایط معلمان ایجاد شود.
بازار نیوز - اسحاق جهانگیری در مراسم تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش گفت: شهید رجایی و شهید باهنر متعلق به خانواده وزارت آموزش و پرورش هستند و این یک افتخار برای این وزارتخانه به حساب می‌آید.

وی افزود: شهید رجایی و شهید باهنر از وزارت آموزش و پروش راهی دولت شده و علاوه بر پذیرش یک مسئولیت خطیر، افتخاری را رقم زدند.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به پذیرش وزارت آموزش و پرورش از سوی دانش آشتیانی در دولت یازدهم اظهارکرد: اواخر دولت یازدهم به فخرالدین دانش آشتیانی پیشنهاد حضور در وزارت آموزش و پرورش ارائه شد و ایشان در شرایطی که قبول این مسئولیت برایشان دشوار بود، این مسئولیت را پذیرفتند.

جهانگیری ادامه داد: دانش آشتیانی در هر مقطع و هر مسئولیتی خدمات ارزشمندی ارائه کرده و اقدامات وی قابل تقدیر است.

وی در خصوص انتخاب سیدمحمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: در این دوره شاهد اصرار فراوان به انتخاب یک فرد آموزش و پرورشی برای تصدی وزارتخانه بودیم که در نهایت رئیس جمهوری بطحایی را به عنوان گزینه پیشنهادی به مجلس معرفی کردند.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر آرای کسب شده از سوی وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: وزیر با رای بالا سکان وزارت آموزش و پرورش را برعهده گرفت و امیدوار هستیم اعتماد مجلس و رئیس جمهوری پشتوانه خوبی برای وزیر باشد.
جهانگیری وزارت آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین و اثرگذارترین دستگاه دولت دانست و بیان کرد: یکی از اقدامات آموزش و پرورش در دولت یازدهم، فراهم کردن شرایط برای کسانی بود که به سن تحصیل می‌رسیدند.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی کشور در هیچ جای کشور نباید کسی که نیاز به تحصیل دارد از امکان تحصیل کردن محروم شود و دولت نیز موظف به فراهم کردن شرایط تحصیل برای همه است.

جهانگیری در رابطه با اجرایی شدن طرح انتقال دانش‌آموزان از مدارس دولتی به مدارس غیرانتفاعی اظهارکرد: به دلیل خالی بودن ظرفیت مدارس غیرانتفاعی زمانی تصمیم گرفته شد که دانش‌آموزان از مدارس دولتی به مدارس غیرانتفاعی منتقل شوند و دولت پذیرفت که هزینه‌های تحصیل را بپردازد. آن زمان ۱۸۰ الی ۲۰۰ هزار دانش‌آموز از مدارس دولتی به مدارس غیرانتفاعی منتقل شدند.

معاون اول رئیس جمهوری در خصوص اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: به پیشنهاد علی اصغر فانی، وزیر سابق آموزش و پرورش طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اجرا شد، اما اجرای این طرح نیز سبب نشد که تغییراتی در شرایط معلمان ایجاد شود.افزایش حقوق معلمان از اولویت های بعدی آموزش و پرورش است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
موقع انتخابات گفتند که۲۰درصد به حقوق معلمان اضافه میشودبعدگفتند بعلت مغایرت با قانون انتخابات آنرا بعدا میدهیم بعدازاینکه رای معلمان راگرفتندگفتندمهرماه حکمها رامیزنیم حالا که مهر دارد میرسدنوچه ودست راست قبلی فانی که حالا وزیر شده میگویدرتبه بندی میکنیم که تاریخ آن سال۹۷است اینها فقط برای گول زدن معلمان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
موقع انتخابات گفتند که۲۰درصد به حقوق معلمان اضافه میشودبعدگفتند بعلت مغایرت با قانون انتخابات آنرا بعدا میدهیم بعدازاینکه رای معلمان راگرفتندگفتندمهرماه حکمها رامیزنیم حالا که مهر دارد میرسدنوچه ودست راست قبلی فانی که حالا وزیر شده میگویدرتبه بندی میکنیم که تاریخ آن سال۹۷است اینها فقط برای گول زدن معلمان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
مسولین محترم فقط از معلمان رای می خواهند و به دیگر ارگانها پاداشهای گزاف پرداخت می کنند . متاسفم از این سیاست اشتباه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
باز هم چه خبره که اینا بر ما قربون صدقه میدند ؟ نکنه خرشان در آینده در گل خواهد ماند به فرزندان مش قلی احتیاح داشته باشند . اینا وقتی قربون قد و بالا میگند مثل اینکه فحش خواهر ومادر وناموس سر مید هند آقا ما هیچ مشکلی نداریم و آقای جهانگیر تو هم برو زیبایی عمل بینی کن چون واقعا" مشکلات را نمی ذاره ببینی .
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
مقصر هستیم هر چی بلا سر ما میاد حق ماست اخه انقدر بدبختیم تا به ما میگن بیست تومان بهتون میدیم هر کار ی براشون میکنیم ×الان معلما در ایران فقط برا رای گیری بدرد میخورن نه چیز دیگه موقع رای گیری معلما فهیم هستن شغل انبیا دارن فرهنگ مملکت هستن × موقع بودجه که شده اضافی هستن انگار از افغانستان اومدن ×
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
باید همه معلمها به خاطر این همه بی عدالتی مقابل مجلس اعتراض کنند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
مصداق خر ار پل گذشتن اینجاست که اقایون به اصطلاح محترم موقع افزایش حقوق میگویند جمعیت فرهنگیان بسیار بالاست وتوان افزایش حقوق ندارند ولی زمان انتخابات که فرا میرسد میگویند جمعیت فرهنگیان بالاست و این قشرفهیم واگاه با ماست و جالب اینجاست که این قشر فهیم نیز واقعا با انهاست
افزایش حقوق برای سایر ارگانهاست درحالی که روی کار امدن اقایون توسط فرهنگیان انجام میشود
الان 6 ماه هست وعده میدهند که مطالبات پرداخت میشود..ولیکن کجاست عمل
اقای بطحایی درحالی که میگویند دربوجه امسال مشکلی برا تامین افزایش حقوق نمیبینیم اجرای رتبه بندی فرهنگیان را یک سال به تعویق می اندازند..اقای جهانگیری بزرگوار شما بهتر است توضیح دهید که چرا دولت محترم شما با کمیسیون آموزش مجلس درمورد افزایش حقوق فرهنگیان مخالفت شدید می نماید( به نقل از عضو هیئت رئیسه کمیسیون اموزش مجلس اقای حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی)
از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
رتبه بندي به تدريج پس از مرگ!!!!!!!!!!!!!!!!!
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
مر گ بهتر از این زندگی نفرت انگیز است اقایان حرام خور دروغگو
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
زمانیکه آقای بطحایی معاون مالی و پشتیبانی بودند صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفت، زمان ایشان رتبه بندی اجرا شد که حق اکثر معلمین ضایع گردید، معوقات کنونی معلمان بیشترش مربوط به دوره معاونت ایشان هست،قبل از ایشان مبالعی بعنوان رفاهیات معمولا چهار نوبت در سال پرداخت میشد که به لطف ایشان در مدت زمانی که معاون مالی بود برای همیشه قطع گردید، در زمان ایشان و دوست عزیزشان آقای فانی پرداخت هزینه دندانپزشکی ازقرارداد بیمه طلایی حذف گردید، به لطف ایشان بازنشستگی پیش از موعد برای معلمان حذف گردید، حق محرومیت و نوار مرزی برای خیلی از مناطق مرزی و محروم از حکم تعداد کثیری از فرهنگیان حذف گردید، لایحه خدمات کشوری که بشکل کامل برای سایر کارکنان اجرا گردید اما برای فرهنگیان به لطف آقای بطحایی و فانی عزیز به همان شکل ابتدایی و اولیه باقی مانده و فرهنگیان را با شعار اینکه بودجه نیست و بار مالی دارد از مزایای خیلی از بند های آن محروم کردند ..... و خیلی موارد دیگر که گفتنش فقط زمان بر است و بی فایده، حالا عزیزان از آقای بطحایی چه انتظاری دارید؟ فقط بگید روحانی و نمایندگان عزیز متشکریم که ناپیدایی را پیدا کردید که بار مشکلات آموزش و پرورش را خوب بر روی دوش فرهنگیان بار کند، آنهایی که عضو هیئت مدیره صندوق غارت شده فرهنگیان بودند و سرمایه فرهنگیان را با شناسنامه کارتن خوابها به دوستان و آشناییان دادند ، پاداش آنها از جانب نمایندگان و رئیس جمهور وزارت است،
رضا
|
United States
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
اقا تا این نظام هست همین است
JimmiNil
|
Russian Federation
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
tMzgfM http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: