bazarnews

کد خبر: ۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
هتل رکسوس پریمیوم دبی 414 اتاق با فضای وسیع دارد. این هتل دارای امکاناتی به روز و دکوری مدرن می باشد که برای افرادی که به دنبال اقامتگاهی لوکس و مدرن می گردند مناسب است.
بازار نیوز - برخی از اتاق ها چشم انداز به سوی دریا و بزرگترین چرخ فلک جهان دارند و برخی دیگر از اتاق ها نمایی از آسمان خراش های دبی را مشاهده می کنند. تمامی اتاق های هتل رکسوس پریمیوم دبی تلویزیون LCD ، بلوتوث و پنجره های بزرگ از کف تا سقف و محوطه ای جدا برای ریلکس کردن دارند. اتاق ها همچنین عایق صدا هستند و تهویه کننده و حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی لوکس دارند. اینترنت Wi-Fi در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

در رستوران اصلی هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. در این رستوران همچنین می توانید شام نیز میل کنید. رستوران Turquouis همچنین انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می کند. در لابی هتل نیز می توانید چای یا قهوه و انواع شیرینیجات سفارش داده و میل کنید. کریستال لانژ به صورت 24 ساعته باز است.

هتل رکسوس پریمیوم همچنین دارای یکی از برترین اسپاهای دبی می باشد ، میهمانان هتل می توانند از حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی ، سونا و استخر روباز و ساحل اختصاصی هتل استفاده کنند. همچنین خدمات ماساژ با هزینه جدا ارائه می گردد.امکان کرایه کردن ماشین وجود دارد و تبدیل ارز نیز داخل هتل انجام می گیرد. برای افرادی که کودک خود را بهمراهشان می آورند نیز پرستار برای نگهداری کودک وجودا دارد.

خدمات تمیز کردن اتاق ها روزانه انجام می گیرد ، همچنین خشکشویی ، اتوکشی و واکس کفش نیز انجام می شود.

هتل رکسوس پریمیوم دبی در قلب شهر دبی واقع شده است و تقریبا به تمامی جاذبه های اصلی شهر از جمله مرکز خرید دبی مارینا ، مال آو امارات ، جاده شیخ زائد و جبل علی نزدیک است. ترنسفر با اتوبوس از هتل تا مرکز خرید مال آو امارات انجام می گیرد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 29.3 کیلومتر است.

جمیرا بیچ رزیدنس برای گردشگرانی که به ساحل ، ریلکس کردن و امتحان کردن غذاهای متنوع علاقه مند هستند گزینه مناسبی است.

برچسب ها: هتل ، دبی ، هتل دبی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: