bazarnews

کد خبر: ۲۷۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
با توجه به اینکه اخیرا سود سپرده های بانکی کاهش چشمگیری داشته است و بر همگان نیز مزایای بیمه عمر و بازنشستگی معلوم است حال می خواهیم ببینیم بیمه عمر سودمندتر است یا سپرده گذاری در بانک؟
بازار نیوز - - مزایای بیمه عمر نسبت به سرما‌یه گذاری در نظام بانکی به شرح زیر است:
 
۱- در نظام بانکی با تغییر سیاست بانک مرکزی سود نیز تغییر می‌نماید ولی در بیمه عمر و تشکیل سرمایه تحت هیچ شرایطی سود کاهش نمی‌یابد و همچنین در صورت تشکیل منافع افزایش نیز خواهد یافت.

۲- بیمه عمر و تشکیل سرمایه، پس اندازی منظم و سیستماتیک است، اما پس انداز بانکی چنین خاصیتی را ندارد.
 
۳- با وجود اینکه درچند سال ابتدائی بیمه نامه مقداری از سرمایه پرداختی بعنوان حق بیمه عمر و هزینه‌های بیمه‌گری کسر می‌گردد، اما این موضوع با گذشت زمان قطع شده و کثر هزینه‌های مربوطه از حق بیمه شما صورت نگرفته و در نهایت باعث افزایش اندوخته شما می‌گردد.
 
۴- در این سیستم وام در عرض کمتر از یک روز، بدون ضامن و بدون هیچ تشریفاتی پرداخت می شود ولی در نظام بانکی ...!
 
۵- در هیچ بانکی زندگی انسان در برابر کل پس انداز احتمالی باضافه سود آن بیمه نخواهد شد که در بیمه عمر و تشکیل سرمایه چنین امری امکان پذیر است!

نتیجه گیری می کنیم که :
اگر مطمئن باشیم عمر جاودانه خواهیم داشت نیازی به بیمه عمر نیست و فقط یک حساب بانکی خوب کافی است. ولی اگر ۱٪ احتمال وجود ریسک (حادثه و از کارافتادگی و ... ) احساس می‌کنید حتما در کنار یک حساب بانکی خوب یک بیمه‌نامه خوب عمر و سرمایه گذاری داشته باشید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
JimmiNil
|
Russian Federation
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
2o7ZWz http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: