bazarnews

کد خبر: ۲۷۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
یکی از مشکلاتی که برخی از فرهنگیان مخصوصا فرهنگیان بازنشسته با آن مواجه هستند دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و شاغلین از طریق سامانه فیش حقوقی است.
بازار نیوز  - برای سهولت هر چه بیشتر فرهنگیان و معلمان عزیز نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و فرهنگیان از سامانه مربوطه را در ذیل آورده ایم.

1 -  برای دریافت فیش حقوقی به سامانه http://fish.medu.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کدملی ،شماره پرسنلی ،گذرواژه همگام و همچنین تصویر کد داخل عکس میتوان فیش حقوقی را دریافت نمود.

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشسته+عکس


همکارانی که تاکنون پنل همگام برای آنها فعال نبوده با وارد کردن کدملی در سامانه http://fish.medu.ir پیغام " پنل شما در سامانه همگام فعال نیست .برای مشاهده فیش یک کلمه عبور انتخاب کرده و در کادر گذرواژه و تایید گذرواژه وارد نمایید .این کلمه عبور برای شما در سامانه ثبت میشود و برای دفعات بعد از همین کلمه عبور استفاده نمایید . "بدین ترتیب رمز سامانه همگام برای این دسته ازهمکاران ایجاد شده که لازم است برای استفاده های آتی حتماً یادادشت شود .

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشسته+عکس

تذکر مهم :
1 -  همکاران محترمی که بعد از وارد کردن تمام اطلاعات به درستی با پیغام "عدم ثبت اطلاعات فرهنگی" در سامانه روبرو شدند به کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه/ منطقه مراجعه فرمایید.

2 - همکاران محترم شاغل در مدارس که نام کاربری و رمز عبور سامانه همگام را از مدیر مدرسه دریافت نموده اند با همان رمز می توانند در سامانه دریافت فیش حقوق بازنشستگان و فرهنگیان ، فیش خود را دریافت کنند و در صورت فراموش کردن رمز به مدیر مدرسه محل اشتغال خود
مراجعه فرمایند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهروز وکیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
حالامثلا شماالان مشکل حل کردید دیگه دست شما دردنکنه شرمنده مون کردید بااین کمک. خدالعنتون کنه برای دریافت یه فیش هزارتا سایت باید باز کنیم وببندیم آخرسر هم فیش بی فیش نمیدونم قبلا راحت میرفتیم سایت وفیش میدیدیم یاذخیره میکردیم چه اشکالی داشت یه وزارتخانه ای نتونه یه فیش همکاررو دراختیارش قراربده باید گل بست درشو
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: