bazarnews

کد خبر: ۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
قیمت بیت کوین امروز برای اولین بار از ۵۰۰۰ دلار هم عبور کرد. شاخص قیمت بیت کوین (BPI) صبح امروز بالاترین رقم تاریخ خود، یعنی ۵۰۱۳ دلار را نشان داد.
بازارنیوز- داده‌های بازار بیت کوین نشان می‌دهد علت این جهش قیمتی مربوط به معاملات بیت کوین در یک صرافی چینی به نام OKCoin بوده است. در این صرافی بیت کوین به ارزش ۵۱۴۹ دلار معامله شد و همین امر باعث شد قیمت جهانی بیت کوین هم از ۵۰۰۰ دلار فراتر رود.

با وجود این افت قیمت ۳۰۰ دلاری در چند ساعت گذشته، ارزش بیت کوین نسبت به هفته پیش افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. قیمت بیت کوین هفته پیش بین ۴۳۴۰ تا ۴۳۷۰ دلار در نوسان بود. حتی روز سه‌شنبه به پایین‌ترین قیمت چند وقت اخیر، یعنی ۴۲۲۱ دلار هم رسیده بود. اما در چند روز گذشته با تحرکی که در بازار ارزهای دیجیتال صورت گرفته است، بیت کوین در حدود قیمتی بین ۴۷۰۰ تا ۴۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

با وجود این که قیمت بیت کوین تنها کمتر از ده دقیقه توانست بالاتر از ۵۰۰۰ دلار دوام بیاورد، اما همین دقایق کوتاه نشان می‌دهد رسیدن به این قیمت دست نیافتنی نیست و می‌توان امیدوار بود بیت کوین به زودی رکوردهای جدیدی را از خود به جای بگذارد.

قیمت بیت کوین رکورد زد

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: