bazarnews

کد خبر: ۲۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
یکی از شهرهای مورد توجه گردشگران، در کشور تایلند، پاتایا می باشد. این شهر در خلیج تایلند قرار دارد.
بازار نیوز - با سفر به پاتایا خواهید دانست که سبک زندگی به سرعت در حال تغییر است و در هیچ جای دنیا چنین سبک زندگی را نمی توانید پیدا کنید. این شهر، 165 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. برای شناخت بهتر این شهر تایلند، در این مطلب حقایق پاتایا آورده شده است.

دانستنی ها و حقایق پاتایا !!
پاتایا شهری است که مدام در حال رشد و توسعه می باشد. به خاطر همین توسعه و رشد مداوم، گردشگران بسیاری به آن سفر می کنند.

در واقع این شهر در سال 1980 بعد از جنگ هند و چین، روند توسعه و پیشرفت خود را شروع کرد. قبل از آن این شهر فقط یک ساحل بود و در آن جنب و جوش شهری وجود نداشت.
سواحل پاتایا بسیار معروف هستند و افراد بسیاری بخاطر همین سواحل به این شهر سفر می کنند. سواحل پاتایا، شن سفید، آب صاف و شفاف و فعالیت های سرگرم کننده ی آبی، دارند.

از دیگر حقایق پاتایا این است که در سواحل این شهر، امکانات و تجهیزات بسیاری برای ورزش های آبی وجود دارد که قابل کرایه هستند. از جمله این ورزش های آبی می توان به غواصی، جت اسکی و قایق موتوری اشاره کرد.

اگر به دنبال سفر به جایی هستید که در آن آرامش داشته باشید، حتما به این شهر سفر کنید. این شهر بسیار آرام می باشد و برای استراحت، کاملا مناسب است. این شهر همچنین برای زندگی بازنشستگان، شهر بسیار خوبی است.

در این شهر 20 باشگاه گلف وجود دارد.
از جمله جاذبه های این شهر، بازار شناور است. این بازار بر روی یک دریاچه می باشد و فروشندگان بر روی قایق های خود می ایستند. اجناس در این بازار گران تر از حد معمول می باشند.
راه های رسیدن به پاتا، قطار یا هواپیما می باشد. این شهر دارای یک فرودگاه بین المللی می باشد و 2 ایستگاه قطار دارد. هر روز یک قطار از پاتایا به سمت بانکوک و برعکس حرکت می کند.

یکی دیگر از جاذبه هایی که گردشگران از آن استقبال می کنند، فیل سواری می باشد.
در این شهر سومین ساختمان مرتفع تایلند قرار دارد.
در سفر به پاتایا،و سفر به تایلند  در مرتفع ترین قسمت پاتایا، تپه بودا، مجسمه بودا از جنس طلا را می بینید.. به طور کلی پاتایا به شهری با فعالیت های مذهبی معروف است. می توانید از این مجسمه به طور رایگان بازدید کنید.

یکی از بزرگ ترین تفرجگاه های آسیا در این شهر است. تفرجگاه فستیوال پاتایا شامل رستوران، سینما و 10 سالن تئاتر می باشد.

از جمله حقایق پاتایا این است که این شهر، به غذاهای دریایی تایلندی بسیار مشهور می باشد. در رستوران های این شهر، بسیاری از غذاهای عجیب وجود دارند. حتما در انتخاب غذای خود دقت کنید. شب ها ماهیگیران بسیاری مشغول گرفتن ماهی، هشت پا و دیگر موجودات دریایی هستند و صبح ها در بازار ماهی فروش ها، آنها را به فروش می رسانند. سپس این ماهی ها و دیگر موجودات دریایی به دست رستوران ها می رسند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: