bazarnews

کد خبر: ۲۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
در آستانه عید غدیر خم:
همزمان با نزدیک شدن به اعیاد غدیر و بالا رفتتن تقاضا برای اسکناس نو، بانک مرکزی اقدام به توزیع اسکناس های جدید در شعب منتخب کرده است.
بازار نیوز-  هر ساله در آستانه عید غدیر تقاضا برای خرید اسکناس‌های نو افزایش می‌یابد و سنت عیدی دادن با پول نو شور و حالی را در میان مردم برای خرید اسکناس‌های نو به راه می‌اندازد.

در سال‌های اخیر بانک مرکزی این روند را تسهیل و نسبت به توزیع پول نو در شعب منتخب اقدام کرده است. امسال نیز بانک‌های عامل در شعب منتخب اسکناس‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومانی و مسکوک رایج نیکل را از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

بانک‌های صادرات، ملی، ملت، اقتصاد نوین، پارسیان، سپه و پست بانک در شعب منتخب خود توزیع اسکناس را انجام می‌دهند و شرایط نیز به گونه‌ای است که متقاضی می‌تواند با مراجعه به شعبه هر یک از این بانک‌ها با ارائه کارت ملی و شناسنامه ۱۰۰ برگ ۵۰۰ تومانی و یک دسته ۱۰۰ برگی هزار تومانی دریافت کند. لیست شعب منتخب توزیع اسکناس نو توسط بانک مرکزی در استاهر چند اقدام بانک مرکزی در توزیع پول نو در سالیان گذشته رونق بازار اسکناس‌فروش‌ها را کساد کرده است؛ اما هنوز در مناطقی مانند چهارراه استانبول می‌توان دسته‌های اسکناس نو را جلوی اسکناس‌فروش‌ها مشاهده کرد که در این ایام هنوز بازار خود را دارند و دسته‌های اسکناس را تا حدود ۳۰ درصد گران‌تر به مردم می‌فروشند.

اسکناس نو را از کدام بانک ها بخریم+اسامی

اسکناس نو را از کدام بانک ها بخریم+اسامی

در این میان مردم برای خرید اسکناس‌های هزار تومانی طرح جدید تمایل بیشتری از خود نشان می‌دهند و این اسکناس‌ها رونق بیشتری به کار اسکناس‌فروش‌ها داده‌اند؛ شور و حالی که تا روز عید غدیر ادامه خواهد داشت.ن تهران به این شرح اعلام شده است.
ایبنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: