bazarnews

کد خبر: ۲۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی قبل از دیدار برگشت ندارد و سرمربی این تیم بسیار نگران است.
بازار نیوز - الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و قرار است که این دیدار، سه‌شنبه هفته آینده در امارات برگزار شود. رسانه‌های عربستانی از وضعیت عجیب نماینده عربستان قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس سخن به میان آوردند.

یورو ‌اسپورت عربستان نوشت: ربروف قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس بسیار نگران است چرا که تیمش نه زمین تمرین اختصاصی خود را در اختیار دارد و نه بازیکنان اصلی اش را و همین باعث شده تا تمرینات این تیم وضعیت عجیبی به خود بگیرد.

9 بازیکن الاهلی در اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان حضور دارند و دو بازیکن دیگر هم در اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه و مصر هستند و به این ترتیب الاهلی بدون 11 بازیکن اصلی خود در حال‌ تمرین کردن است و طبیعی است که سرمربی اوکراینی آنها نمی‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را قبل از آغاز حساس ترین بازی فصل پیاده کند.

مشکل الاهلی تنها غیبت بازیکنان ملی پوش نیست،‌ بلکه بعد از ورود کاروان تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن به عربستان ورزشگاه اختصاصی الاهلی در اختیار سامورایی‌ها قرار داده شده و تمرینات الاهلی به جای دیگری منتقل شده است.

الاهلی و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می‌روند که جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: