bazarnews

کد خبر: ۲۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.
بازار نیوز - این بازی برای بوناچیچ سرمربی گسترش فولاد اهمیت زیادی دارد و در صورت باخت تیمش برابر پرسپولیس به درب خروجی باشگاه گسترش فولاد نزدیک تر می شود.

سرخپوشان پایتختبه گزارش پارس نیوز، به علت حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند در هفته پنجم به مصاف تیم گسترش فولاد بروند. به همین دلیل بازی معوقه دو تیم روز پنج شنبه در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.

ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازی تیم ملی برابر سوریه باید بلافاصله در اردوی سرخپوشان پایتخت حاضر شوند تا آماده بازی با گسترش فولاد شوند. همین موضوع باعث اعتراض پرسپولیسی ها به زمان بازی با گسترش فولاد شد اما سازمان لیگ با درخواست سرخپوشان برای تغییر زمان بازی موافقت نکرد و این بازی پنج شنبه برگزار می شود.

برانکو هم نسبت به زمان بازی معترض است. وی اعلام کرد که سازمان لیگ برتر با درخواست باشگاه مبنی بر برگزاری بازی با گسترش فولاد در 26 مرداد ماه موافقت نکرده و در حالی که ملی پوشان تیم خسته هستند باید به مصاف حریف تبریزی خود برود.

شاگردان برانکو با 10 امتیاز و یک بازی کمتر از پارس جنوبی در جایگاه دوم قرار دارند. آنها برای حضور در صدر جدول نیاز به سه امتیاز بازی برابر گسترش فولاد نیاز مبرم دارند. براین اساس برانکو از همه پتانسیل تیم برای پیروزی در این بازی استفاده می کند و به احتمال زیاد به بازیکنان ملی پوش خود استراحت نمی دهد.

البته محسن مسلمان با وجود اینکه مصدومیتش برطرف شده است اما به احتمال زیاد در بازی برابر گسترش فولاد نیمکت نشین خواهد بود. همچنین اگر انصاری و طارمی در ترکیب اصلی تیم ملی برابر سوریه قرار بگیرند در آن صورت آنها برابر گسترش فولاد نیمکت نشین خواهند بود.

به هر حال بازیکنان جوان و نیمکت نشین پرسپولیس از جمله گادوین منشا، سیامک نعمتی و شایان مصلح این فرصت را دارند که توانایی های خود را در بازی با گسترش فولاد به برانکو نشان بدهند.

همچنین بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به علت حضور در اردوی تیم ملی کشورش روز پنج شنبه به تهران باز می گردد و به احتمال زیاد این بازیکن نمی تواند پرسپولیس را در بازی برابر گسترش فولاد همراهی کند.

در آن سوی میدان، تیم گسترش فولاد وضعیت بحرانی در جدول رده بندی دارد و با 3 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

شاگردان بوناچیچ قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند تا با کسب پیروزی در این بازی از وضعیت بحرانی خارج شوند اما بازی سختی برابرپرسپولیس پیش رو دارند.
به هر حال این بازی برای بوناچیچ سرمربی گسترش فولاد اهمیت زیادی دارد و در صورت باخت تیمش برابر پرسپولیس به درب خروجی باشگاه گسترش فولاد نزدیک تر می شود.
جدال برانکو و بوناچیچ دو مربی کروات لیگ برتر فوتبال به جذابیت این بازی می افزاید.

تاریخچه بازی های پرسپولیس و گسترش فولاد
تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تاکنون 8 بار به مصاف یکدیگر رفتند که سهم سرخپوشان پایتخت 5 برد و سهم آبی پوشان تبریزی 2 برد بوده است و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

پرسپولیس در 8 بازی گذشته 11 گل به ثمر رسانده و در طرف مقابل تیم گسترش فولاد 7 گل وارد دروازه سرخپوشان پایتخت کرده است.
پرگل ترین بازی دو تیم به بازی برگشت آنها در لیگ پانزدهم برمی گردد که پرسپولیس با نتیجه 4 بر 2 توانست از سد گسترش فولاد عبور کند.

به هر حال پرسپولیسی ها بعد از بازی با گسترش فولاد باید راهی ابوظبی امارات شوند تا آماده بازی با الاهلی عربستان در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا شوند. براین اساس آنها با پیروزی برابر گسترش فولاد با روحیه بالا به مصاف حریف عربستانی خود می روند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: