bazarnews

کد خبر: ۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
بازی ایران سوریه با نتیجه تساوی اما با حواشی فراوان شب گذشته برگزار شد.
به گزارش بازار نیوز، شب گذشته بازی ایران سوریه با حواشی متعددی برگزار شد. این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا ایران به عنوان تیم اول گروه خود با 22 امتیاز با اقتدار به جام جهانی برود و سوریه هم با پیش افتادن از ازبکستان جای او را در مسابقات پلی آف بگیرد و روی کاغذ همچنان شانس صعود به جام جهانی برای نخستین بار را داشته باشد.

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس
جدول نهایی گروه A پس از بازی ایران سوریه

از جمله حواشی این مسابقه حضور تماشاگران زن سوری و عدم اجازه ورود به تماشاگران زن ایرانی، نقل قول بازیکنان در خصوص فحاشی بازیکنان سوری، شکستن رکورد گل نخوردن ایران پس از 9 بازی ایران و سوریه و شادی عجیب سوری ها و کوری خوانی های آنها برای تیم ایران بود.

تیم ایران پس از گل نخوردن در 9 بازی سخت در برابر تیم هایی مانند کره جنوبی، در بازی ایران سوریه، 2 گل را علی رغم تلاش بازیکنان، دریافت کرد. این رویداد باعث شد برخی تصور کنند تیم ایران تعمدا به این تساوی تن داده تا تیم سوریه همچنان برای رفتن به جام جهانی شانس داشته باشد. البته کارشناسان با توجه به نوع بازی اعضای تیم ملی این فرضیه را تایید نمی کنند.

حاشیه دیگر عکس هایی بود که از حضور تماشاگران زن سوری بدون حجاب در ورزشگاه منتشر شد. کنار هم قرار گرفتن این تصاویر در کنار تصاویر زنان محجبه ایرانی که پشت درب ورزشگاه مانده بودند واکنش های زیادی را بر انگیخت و بسیاری اعتراض و ناراحتیشان را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و این وضعیت را توهین آمیز تلقی کردند.

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس
حواشی عجیب بازی ایران سوریه

و اما حاشیه دیگر بازی ایران سوریه رفتارهای عجیب و غریب بازیکنان سوری پیش و بعد و در حین بازی بود. آن ها در تصاویر و ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد کوری خوانی های توهین آمیزی نسبت به تیم ایران داشتند. در حین بازی نیز، آن طوری که سردار آزمون گفته فحاشی می کردند که باعث اعتراض او شد. شادی حساسیت برانگیز آن هه پس از گل دوم نیز مزید بر علت شد.

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس

در هر صورت این بازی پایان یافت و برای اولین بار در تاریخ مسابقات مقدماتی جام جهانی ایران با چنان اقتداری حضور یافت که نه تنها برای صعود نیازی به نتیجه دیگران نداشت بلکه عملکرد ما در حذف یا صعود دیگر تیم ها نقش داشت و این یعنی حال تیم ملی فوتبال ما خوب است که باید سهم بزرگی از آن را مدیون دانش فنی و مدیریت موفق کارلوس کیروش دانست.

واکنش ها به حواشی عجیب بازی ایران سوریه

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس

حواشی عجیب بازی ایران سوریه + عکس



خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: