bazarnews

کد خبر: ۲۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
در آستانه نمایشگاه خودروی فرانکفورت، کانسپت برقی اسمارت با نام «ویژن EQ» که از استراتژی «CASE» دایلمر پیروی می‌کند، رونمایی شد. طراح این خودرو، محمدحسین امینی یکتا است.
بازار نیوز - کانسپت برقی اسمارت بر اساس معیارهای استراتژی CASE طراحی شده است.

این واژه از حرف اول کلمات شبکه مرتبط (Connected)، سواری خودران (Autonomous)، کاربرد همگانی و انعطاف‌پذیر (Shared & Services) و محرکه برقی (Electric) تشکیل شده است.

تمامی زمینه‌های CASE، جزو یکپارچه استراتژی شرکت دایملر AG هستند. هدف دایملر، شکل دادن به حمل‌ و نقل ادراکی از طریق ایجاد پیوستگی بین موضوعات CASE است.

شرکت اسمارت طی سال‌های متمادی روی خودروهای برقی کار کرده است و حالا همه‌ی خودروی‌های این برند، گزینه برقی ارائه می‌دهند.

 اسمارت با کاوش در زمینه خودروی خودران دوسرنشینه که برای حمل‌ونقل شهری اشتراکی آماده شده‌اند، قدمی تازه در آینده این فناوری برداشته است.

امینی یکتا، هوش ازدحامی یا گروهی را برای محیط‌هایی شلوغ شهری در نظر گرفته است. این هوش مصنوعی، زمان موقعیت‌یابی و سوار کردن مسافر را کاهش می‌دهد و در بهبود آسایش او نقش دارد.

به لطف این نقشه‌برداری هوشمند، همواره خودروهای قابل‌ دسترس در اطراف پرسه می‌زنند و درحالی‌که نرخ بهره‌وری را افزایش می‌دهد، باعث کاهش وابستگی و نیاز به خودروهای شخصی خواهند شد.

نظر کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر:
تلگرام صفحه خبر