bazarnews

کد خبر: ۲۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
در سفر به هر نقطه ای از جهان به غیر از بازدید از مناطق دیدنی و تفریحی و هنری ، گشت و گذار در مراکز خرید در هند و بازارچه های بومی محلی نیز می تواند لذت بخش باشد .
بازار نیوز -  اگر قصد سفر به هند را دارید بازدید از شهر زیبا و توریستی گردشگری آگرا را در برنامه مسافرتی خود بگنجانید . زیرا در این شهر آثار تاریخی و معماری فوق العاده زیبا و با شکوهی مانند تاج محل وجود دارد . این شهر فوق العاده علاوه بر داشتن مکان هان های زیبا و تاریخی و طبیعتی شگفت انگیز دارای بازار های بزرگ و صنایع دستی متنوعی می باشد که می تواند سوغات هند در سفر شما را فراهم آورد . در متن زیر و در ادامه توضیحات مختصری از انواع این صنایع دستی و سوغات می آوریم .

جالب ترین سوغاتی های هند+عکس

ماکت های کوچک تاج محل
هیچ مسافری نیست که در برنامه سفر به هند از ساختمان با شکوه عشق یعنی تاج محل بازدید نکند . زیرا تاج محل یکی از زیبا ترین و با شکوه ترین جاذبه های گردشگری جهان به حساب می آید و هر مسافری که به دیدن این مکان می رود علاقه مند است که مجسمه کوچکی را از این محل داشته باشد که با دیدن آن خاطرات خود را تازه کند . به همین منظور انواع ماکت های تاج محل در اندازه ها و جنس های مختلف برای فروش به مسافران و بازدید کنندگان عرضه می شود . این ماکت های کوچک و بزرگ برخی رنگ شده و برخی دیگر رنگ طبیعی سنگ را دارند و جنس آن ها از سنگ های نیمه قیمتی و یا مرمر می باشد .

جالب ترین سوغاتی های هند+عکس

 صنایع دستی مرمرین
در شهر آگرا و برای خرید سوغات هند در سفر به هند و مراکز خرید در هند زمانی که به بازار های محلی و مراکز خرید هند می روید چیزی که بیشتر از همه به چشم شما می خورد وسایل و لوازم ساخته شده از جنس سنگ مرمر است ، از آن جمله از وسایل خرید در هند و در مجموعه سوغات هند می توان به جعبه های جواهرات ، انواع ظروف تزئینی ، گلدان ، مدل های کوچک تاج محل و جاسیگاری اشاره کرد . این لوازم می توانند سوغاتی های خوب و زیبایی از سفر شما به هندوستان باشد . البته توجه کنید که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید زیرا امکان دارد سنگ های دیگری به جز سنگ مرمر را با قیمت مرمر به شما بفروشند .

جالب ترین سوغاتی های هند+عکس

صنایع دستی فلزی          
در شهر آگرا می توانید برای خرید سوغات هند انواع لوازم و اشیاعی که از جنس برنج ساخته شده اند را نیز به عنوان سوغاتی خریداری و به همراه خود ببرید ، زیرا آگرا صنایع فلزی مشهوری نیز دارد . بهترین مکان برای خرید اشیاع ذکر شده بازار Sadar ، Gangotri Emporium ، Shilpagram و دهکده صنایع دستی Munro Road می باشند که از آن ها می توان جعبه های تزئینی ، انواع جام ، مجسمه ، بشقاب ، گلدان های زیبا و ... را تهیه کرد .

جالب ترین سوغاتی های هند+عکس

محصولات چرمی
مطمئن باشید که در شهر آگرا می توانید محصولات چرمی متنوعی با قیمت های مناسب تهیه نمایید . مانند کیف ، دستکش ، کمربند ، کفش ، کت و سایر محصولات چرمی . نکته قابل توجه این است که این محصولات قیمت های فوق العاده مناسبی نیز دارند . برای تهیه انواع صنایع دستی چرمی می توانید به دهکده صنایع دستی Shilpagram ، بازار Sadar ، Gangotri ، بازار کیناری و Munro Road و همچنین Emporium مراجعه کرد .

جالب ترین سوغاتی های هند+عکس

انواع فرش
فرش بافی از زمان سلطنت گورکانی ها در این منطقه رواج داشته است به طوری که فرش های این منطقه دارای شهرت جهانی شده و افراد و تاجران زیادی از اقصی نقاط جهان برای دیدن و خرید این صنعت دست زیبا به آگرا سرازیر می شوند . پس یکی از چیزهایی که باید حتما آن را ببینید فرش های این منطقه است حتی اگر قصد خرید آن ها را ندارید . فرش های آگرا دارای تنوع زیادی است چه از بابت رنگ و چه طرح و اندازه ، حتی افرادی که علاقه زیادی به تابلو فرش دارند نیز می توانند تابلو فرش های فوق العاده ای را از این مکان تهیه کنند . فرش را در تمام بازار ها می توان یافت بخصوص بازار های اطراف تاج محل ، اما بهترین مکان برای خرید و بازدیداز این هنر زیبا دهکده صنایع دستی Shilpagram است زیرا هم از تنوع زیادی برخوردار می باشد و هم قیمت مناسبی دارند .
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: