bazarnews

کد خبر: ۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
نکته های مدیریتی/
برخی مدیران تازه کار به اشتباه تصور می کنند باید دائما سخن بگویند و دیگران گوش کنند.
بازار نیوز - یکی از ناشناخته ترین رموز موفقیت در مدیریت، گوش دادن فعال است.

 گوش دادن فعال یعنی اینکه به طرف مقابل نشان دهیم که واقعا به حرفهای او گوش می دهیم.
برای اینکار باید خود را در گفتگو مشارکت دهید، توضیحات شفاف بدهید، سوال کنید، شنیده های خود را خلاصه کنید و از علائم دیداری و شنیداری مناسب استفاده کنید.

به عنوان مدیر به صورت جدی باید نگران توانایی خود در زمینه ی گوش دادن فعال باشید و مدام این مهارت را در خود پایش کنید.

 بسیاری از مدیران تازه کار به اشتباه فکر می کنند از لحظه ای که ترفیع می گیرند چشم همه به تک تک کلماتی است که از دهان آنها خارج می شود لذا آنها تلاش می کنند به این نیاز پاسخ بگویند و دائما در حال حرف زدن و بیان نظرات مختلف با کلمات پیچیده هستند، اما این رویکرد غلط است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: