bazarnews

کد خبر: ۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
شب گذشته کمپانی اپل از آیفون ۸ و ۸ پلاس خود رونمایی کرد.
بازار نیوز - شب گذشته کمپانی اپل از آیفون ۸ و ۸ پلاس خود رونمایی کرد. این دستگاه‌های شگفت انگیز دارای طراحی شیشه‌ای و آلومینیومی جدید با صفحه نمایش Retina HD هستند. علاوه بر این، آیفون ۸ و ۸ پلاس اولین دستگاه‌هایی هستند که به شارژر بی‌سیم مجهز شده‌اند. آیفون ۸ و ۸ پلاس همانند نسل‌های قبلی خود، به ترتیب دارای یک و دو دوربین اصلی هستند.

اپل اظهار دارد که آیفون ۸ بادوام‌ترین صفحه نمایش را در بین تلفن‌های هوشمند کنونی دارد. شیشه این صفحه نمایش ۷ لایه‌ای بوده و قاب آلومینیومی آن از پهنای باریکی تشکیل شده است. گفته می‌شود این دستگاه‌ها ضد آب و گرد و خاک هستند.

صفحه نمایش‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون ۸ و ۸ پلاس مجهز به تکنولوژی True Tone برای تنظیم تعادل رنگی صفحه نمایش و مطابقت آن با نور اطراف هستند. این تکنولوژی به شما کمک می‌کند که تجربه طبیعی‌تری از مشاهده صفحه نمایش داشته باشید. هر دو مدل دارای بلندگوهای استریو جدیدی هستند که صدای آن‌ها را تا ۲۵ درصد بالاتر از آیفون ۷ میسر می‌سازند.

آیفون ۸ و ۸ پلاس از چیپست A11 پشتیبانی می‌کند. پردازنده این دستگاه شش هسته‌ای بوده که عملکرد دستگاه را نسبت به چیپست A10 تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد. همچنین این چیپست به یک GPU سه هسته‌ای مجهز است که عملکرد کارت گرافیک دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

دوربین سلفی آیفون ۸ دوازده مگاپیکسلی بوده و نسبت به مدل قبلی از سنسور بزرگ‌تر و سریع‌تر، فیلترهای جدید و پیکسل‌های عمیق‌تر برخوردار است. همچنین قابلیت ثبت ویدئو با رزولوشن ۴K را خواهد داشت. از جمله قابلیت‌های بسیار مفیدی که به دوربین سلفی آیفون ۸ اضافه شده، می‌توان به Portrait Mode اشاره کرد.

ابفون 8 را بهتر بشناسید

هر یک از دوربین‌های اصلی آیفون ۸ پلاس به صورت جداگانه کالیبره شدند در حالی که ژیروسکوپ‌ها و شتاب سنج‌های جدید حرکات را به صورت دقیق ردیابی می‌کنند. تشخیص حالات و ردیابی حرکات توسط پردازنده A11 Bionic صورت می‌گیرند.

از آن جایی که پنل پشتی آیفون ۸ شیشه‌ای است، به خوبی با شارژر بی‌سیم سازگار خواهد بود. اپل از استاندارد شارژر بی‌سیم open Qi پشتیبانی می‌کند، بدین معنی که آیفون ۸ می‌تواند با هر نوع شارژر بی‌سیم Qi شارژ شود.

آیفون ۸ و ۸ پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی با ظرفیت‌های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت موجود هستند. قیمت این محصولات به توجه به رنگ و میزان حافظه داخلی متغیر بوده و شروع آن از ۷۰۰ دلار می‌باشد. مصرف کنندگان می‌توانند از تاریخ ۱۵ سپتامبر نسبت به خرید آیفون ۸ و ۸ پلاس اقدام کنند.

ابفون 8 را بهتر بشناسید
برچسب ها: ایفون 8 ، بازار نیوز ، اپل
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: