bazarnews

کد خبر: ۲۸۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
معاون اقتصادی رئیس جمهوری اصلاح ساختاری صندوق های بازنشستگی را از برنامه های دولت دوازدهم برشمرد و پرداخت های لحظه ای را بدون در نظر گرفتن عواقب آینده آن، خیانت دانست.
بازار نیوز - «محمد نهاوندیان» روز شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در محل پژوهشگاه صنعت نفت به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، افزود: باید هر تصمیم و پرداختی در کشور با مطالعه دقیق عواقب و عوارض آن در آینده صورت گیرد تا مشکلات و عوارض تصمیم ها و پرداخت جامعه را با مشکل مواجه نکند.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری رویکرد دولت دوازدهم را اصلاح ساختاری مشکلات دانست و یکی از راهکارهای این مهم را استفاده از تجربه بازنشستگان در نظام مدیریت کشور عنوان کرد.

نهاوندیان بر اندیشیدن به توازن به عنوان تکمیل کننده اعتدال تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به اعتدال باید درهمه بازارها به توازن و تعادل رسید.

وی خواستار پرهیز جدی از شعارهای لحظه ای و تصمیم های بدون پشتوانه بدون در نظر گرفتن عواقب آن شد و با بیان اینکه در مقطعی از کشور برخی با تقدس پنداری و سوءاستفاده از اسامی مقدس مکان هایی ایجاد کردند و اجازه نظارت بر آنها داده نشد، گفت: همین مکان ها بزرگ ترین سوءاستفاده ها را برای کشور به همراه داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
JimmiNil
|
Russian Federation
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
FELQC2 http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: