bazarnews

کد خبر: ۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: قراردادهای خوب خودروسازان و فراهم شدن مناسبات بهتر با اروپا به خروج بازار سرمایه از رکود منجر می شود.

بازار نیوز - علی اصغرزاده ، کارشناس بازار سرمایه به وضعیت بازار سرمایه در نیمه دوم سال جاری  اشاره کرد وگفت: با توجه به  تصمیمات گرفته شده برای کاهش نرخ سود بانکی و امید به تسری این تصمیم برای تسهیلات بانکی  روند مثبت بازار سرمایه در نیمه دوم سال دور از انتظار نیست.

وی به تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای عالی بورس نیز اشاره و تصریح کرد: ساماندهی اوراق  بدهی خارج از بازار سرمایه و نیز اوراق سخاب پذیرش شده در فرابورس  ضمن شفاف سازی در سیستم عرضه و تقاضا  بازار سرمایه را با چشم انداز مثبتی روبرو خواهد کرد.

این کارشناس بازار سرمایه  خاطرنشان کرد: قراردادهای خوب  خودروسازان و فراهم شدن مناسبات بهتر با اروپا به  خروج بازار سرمایه  از رکود منجر می شود.

گفتنی است؛ وزیر اقتصاد در جلسه عالی شورای بورس به اهمیت ساماندهی و مدیریت نحوه عرضه اوراق بدهی در بازار سرمایه اشاره و تاکید داشت: سازمان بورس باید برای کاهش نرخ سود اوراق بدهی برنامه ریزی جدی کند و شرایط را برای منطقی شدن این نرخ فراهم کند که قطعا نتیجه آن بر روی حجم این بازار تاثیر مثبت و اطمینان بخش خواهد داشت.در این جلسه همچنین بر ایجاد تنوع در ابزارها و به کارگیری همه ظرفیت های قانونی برای توسعه و عمق بخشی به بازار سرمایه نیز تاکید شد.

اقتصاد انلاین
برچسب ها: بازار ، سهام ، بورس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: