bazarnews

کد خبر: ۲۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مدیرعامل و سرمربی استقلال برای ادامه همکاری و خروج تیم از فشار انتقادها راهکارهای عجیبی دارند.
بازار نیوز - امروز قرار است جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شود تا در مورد نتایج اخیر و وضعیت کادر فنی تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

 پیش از این هیات مدیره به منصوریان دو بازی فرصت داد تا تیم را از بحران خارج کند اما با شکست دو بر صفر برابر پارس جنوبی آبی ها همچنان روند ناکامی را ادامه دادند تا انتقادها شدت بگیرد.

اکنون در فضای مجازی هواداران استقلال خواستار تغییر هستند؛ گروهی می گویند ایراد از کادر فنی است و منصوریان باید برود و گروهی دیگر افتخاری را عامل این ناکامی ها معرفی می کنند.

ظاهرا افتخاری کماکان معتقد به ادامه همکاری با منصوریان است و طبق خبری که خبرنگار نامه نیوز کسب کرده راهکارهایی نیز برای خروج از بحران بدون اخراج منصوریان مطرح شده است.
 


مدیرعامل راهکار را در تغییرات اساسی در کادر دستیاران منصوریان و حضور مربیان کارآمدتر می داند و جالب اینکه منصوریان نیز ابتدا این مسئله را پذیرفت اما در ادامه اعلام کرد که به جای کنار گذاشتن دستیارانش راهکار بهتری دارد.

سرمربی استقلال به مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که اگر دو بازیکن قدیمی این تیم کنار گذاشته شوند وضعیت تیم بهتر خواهد شد و بعید نیست این دو بازیکن نیز امروز به باشگاه بروند چرا که ظاهرا این مسئله به گوش آنها نیز رسیده است.

این در حالی است که اعضای هیات مدیره مخالفت اخراج بازیکن هستند و ترجیح می دهند در کادر فنی تغییرات صورت بگیرد و باید دید در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.
نامه نیوز  
برچسب ها: منصوریان ، تیم ، بازی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: