bazarnews

کد خبر: ۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
یک شرکت سوئیسی هوای تازه را از سوییس در بطری می کند و به شهروندانی که در شهر های بسیار آلوده، نظیر شهرهایی در چین و هند، زندگی می کنند، می فروشد.
بازار نیوز- به گفته این شرکت، هوا از نقاط مختلف اطراف کوه های آلپ سوئیس جمع آوری شده و داخل یک کپسول فلزی فشرده می شود. این محصول به وسیله ماسک صورتی که به آن متصل شده، به تنفس بهتر کمک می کند.
قیمت یک کپسول هفت لیتری از هوا، 19.95 فرانک سوئیس (21 دلار) می باشد و برای بیش از 120 تنفس که حدود ده دقیقه به طول می انجامد، قابل استفاده است.

دنی وار، مدیر عامل این شرکت می گوید: "این محصول برای جمعیتی است که هر روز با آلودگی وحشتناک  هوا دست و پنجه نرم می کنند، آلودگی که زندگی آنها را کوتاه می کند و باعث مشکلاتی برای سلامتی آن ها می شود. یک کپسول از هوا سوئیس نمی تواند پاسخی برای مشکلات آن ها باشد، اما این که بتوان حتی برای لحظه ای هوای تمیز و تازه راتنفس کرد، خود امر زیبایی ست."

وار گفته است که انتظار دارد شرکت جدیدش به "یکی از بازیگران اصلی جهانی در بازار جدید هوای قابل تنفس" تبدیل شود، و اولین سری از سفارشات پیش از این آماده شده است. او افزود که این شرکت به دنبال سرمایه گذاران برای تسهیل رشد سریع خود است.
 
برچسب ها: سوییس ، هوا ، آلوده
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: