bazarnews

کد خبر: ۲۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
عضو فراکسیون ایثارگران با انتقاد از بدهی‌های میلیاردی بنیاد شهید به بیمه‌ها، خواستار ارائه خدمات درمانی به ایثارگران شد.
بازار  نیوز-یامیر خجسته عضو فراکسیون ایثارگران با اشاره به بدهی 1800 میلیارد تومانی بنیاد شهید به صنعت بیمه گفت: متأسفانه بدهی‌های کلان بنیاد شهید باعث شده بیمه‌ها در بسیاری از مراکز پزشکی و درمانی به ایثارگران خدمات ارائه ندهند.

وی با بیان اینکه از بنیاد شهید می‌خواهیم تا برای ساماندهی امور درمانی ایثارگران این مشکل را هر چه سریعتر حل کند، گفت: ما مدارک و مستنداتی داریم که تاکنون علنی نکردیم و اگر بنیاد شهید شرایط ایثارگران را ساماندهی نکند، آن مدارک و مستندات را به دادگاه‌ می‌دهیم تا در انظار عمومی مطرح شود.

عضو فراکسیون ایثارگران با انتقاد از عملکرد رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: متاسفانه رئیس بنیاد شهید اقدامی در راستای برگرداندن حقوق ایثارگران انجام نمی‌دهد و جای سوال دارد که چرا این افراد نه وظایفشان را انجام می‌دهند و نه سمت‌ خود را رها می‌کنند.

خجسته تأکید کرد: تأمین هزینه‌های درمانی ایثارگران جزء حداقل خدماتی است که باید به آنان تعلق گیرد و رئیس بنیاد شهید باید این مسئله را در دستور کار قرار دهد و به داد ایثارگران برسد.

عضو فراکسیون ایثارگران با اشاره به اینکه درباره این مشکل با معاون اول رئیس جمهور صحبت کردیم، اظهار کرد: از رئیس جمهور و معاون اول وی تقاضا داریم به مشکلات ایثارگران رسیدگی کنند و بعد از تعطیلات مجلس به طور جدی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: