bazarnews

کد خبر: ۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
در جریان عرضه اولیه ۱۱ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۸۲۲ سهم شرکت تولید و صادرات ریشمک به عنوان ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، هر سهم این شرکت امروز ۶۷۴ تومان کشف قیمت شد.
بازار نیوز - عرضه اولیه 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم شرکت تولید و صادرات ریشمک به عنوان ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، امروز در فرابورس ایران انجام و هر سهم "ریشمک" 674 تومان کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 200 سهم و کف قیمت 6607ریال و سقف قیمت 6740ریال برای خریداران تعیین شده و مدیریت این عرضه را نیز شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا بر عهده گرفته بود.

این گزارش می افزاید: 10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک در حالی امروز روی میز فروش رفت که این شرکت حاضر در صنعت دارو، از سال 1348 در زمینه تولید پودر و عصاره شیرین بیان از ریشه گیاه شیرین بیان در شیراز (بعد از انتقال از تهران به شیراز در سال 1350) فعال بوده و در حال انتقال کارخانه به شهرستان سپیدان (با پیشرفت 52 درصدی تا سال گذشته) است تا قادر به افزایش تولید از 1.6 به 3 هزار تن باشد.

گفتنی است پس از عرضه اولیه "به پرداخت ملت" در تیرماه در بورس اوراق بهادار، "مبین وان کیش" در مردادماه در فرابورس ایران، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن سازان" و "داده گستر عصر نوین" در شهریورماه در فرابورس و بورس، ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه امروز با عرضه 10 درصد سهام تولید و صادرات ریشمک در فرابورس ایران رقم خورد.
 
تسنیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: